English

وزیر کار لبنان:

نمایشگاه های ایران راهی برای سرمایه گذاری کشورها خارجی است

وزیر کار لبنان بیان کرد: خیلی‌ها توانمندی های ایران را واقعی نمی‌دانند، ولی وقتی چنین توانایی‌ها و پتانسیل‌هایی را در ایران با برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها مشاهده می‌کنند نظرشان درباره ایران تغییر کرده و در ایران سرمایه گذاری می‌کنند.

نمایشگاه های ایران راهی برای سرمایه گذاری کشورها خارجی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مصطفی بیرم؛ وزیر کار لبنان در سخنانی عنوان کرد: نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد دلیلی بر پیشرفت زنده بودن ایران و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه است و قطعا برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها بر روابط دو کشور ایران و لبنان تاثیر خواهد گذاشت.

بیرم این سخنان را در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد ابراز داشت و ادامه داد لبنان منطقه بسیار استراتژیک بوده و کشوری است در حوزه ترانزیت بین‌المللی فعال است و می‌تواند خدمات بزرگی ارائه کند.

وزیر کار لبنان افزود: فرصت را غنمیت شمرده و از مسئولان و برگزار کنندگان نمایشگاه‌های بزرگ می‌خواهم که شبیه این نوع نمایشگاه را در لبنان برگزار کنند و به نظر بنده وقتی فعالان اقتصادی لبنان ببیند که چنین نمایشگاهی با چنین کیفیتی برگزار می‌شود، قطعا در این صنعت ورود کرده که تاثیر زیادی بر صنعت لبنان خواهد گذاشت.

وی متذکر شد: ایران محصولات بسیار زیبا و با کیفیتی دارد که نیازمند بازاریابی است. افزایش روابط موجب بازاریابی بیشتر و معرفی محصولات خواهند شد و خیلی‌ها توانمندی های ایران را واقعی نمی‌دانند ولی وقتی چنین توانایی‌ها و پتانسیل‌هایی را در ایران با برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها مشاهده می‌کنند نظرشان درباره ایران تغییر کرده و در ایران سرمایه گذاری می‌کنند.

بیرم در خاتمه یادآوری کرد: درباره برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و تاثیر آن بر افزایش مراودات تجاری دو کشور، برگزاری این نمایشگاه بر روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور تاثیر گذار است اما نیاز به شناسایی ظرفیت‌های دو طرف دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه