English

میر هاشم موسوی:

در بحث صیانت از اموال سازمان تامین اجتماعی کوتاه نیامدیم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: دولت بابت رفع بدهی خود به این سازمان، پارسال ۷۳ هزار میلیارد تومان سهام شرکتها را منتقل کرده است.

در بحث صیانت از اموال سازمان تامین اجتماعی کوتاه نیامدیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سخنانی اعلام کرد: پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولتها به این سازمان در بودجه امسال دولت قرار گرفته است.

موسوی این سخنان را در نشستی با مسئولان تشکلها و فعالان اقتصادی حوزه کارگری و کارفرمایی در محل اتاق بازرگانی مشهد مقدس عنوان کرد و ادامه داد: در بحث صیانت از اموال سازمان تامین اجتماعی کوتاه نیامدیم و کوتاه هم نخواهیم آمد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین اضافه کرد: ۳۶۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ حسابرسی شده که به این رقم میزان بدهی سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ هم اضافه می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در این زمینه هم ما پای رفع تعهدات دولتی صندوق تامین اجتماعی ایستاده ایم و هم دولت مردمی سیزدهم از بدو ورودش به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین متذکر شد: دولت بابت رفع بدهی خود به این سازمان، پارسال ۷۳ هزار میلیارد تومان سهام شرکتها را منتقل کرده است.

وی یادآور شد: در سیاستهای ابلاغی به سازمان تامین اجتماعی جلوگیری از انباشت بدهی‌های دولت مورد تاکید قرار گرفته است، در این راستا ضمن اینکه باید بدهی انباشت دولتهای قبل پرداخت شود باید از انباشت بدهی‌های جدید نیز جلوگیری شود.

موسوی خاطرنشان کرد: ۱۹ درصد بازنشستگی های مربوط به سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۲ پیش از موعد بوده که امروز این عدد به بیش از ۵۲ درصد از بازنشستگی‌ها رسیده است، در این راستا باید قوانین و شرایط را سنجید تا هم حقوق کارگر و کارفرما رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه