English

رییس شورای استانی نهاد دانشگاه‌های خراسان رضوی:

دومین طرح حامیم در مشهد برگزار می شود

رییس شورای استانی نهاد دانشگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: در این دوره ۵۵۰ دانشجوی دختر و پسر از ۱۳ دانشگاه خراسان رضوی حضور دارند که از این دوره ۳۰۰ دانشجو به مرحله کشوری طرح حامیم راه پیدا می‌کند.

دومین طرح حامیم در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد مهدوی نسب؛ رییس شورای استانی نهاد دانشگاه‌های خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: حامیم ، طرحی برای توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حلقه‌های میانی، در این طرح دانشجویان در واقع حلقه‌های میانی بین مسئولان و مردم هستند.

حجت‌الاسلام مهدوی نسب اضافه کرد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب ، به سمت زمینه سازی حکومت حضرت ولی عصر(عج) و ایجاد تمدن بزرگ اسلامی حرکت می‌کنیم، دانشجویان با بنیه علمی، تقوایی و اعتقادی خود در این طرح خود را به عنوان یاوران مهدی آماده کنند.

وی اظهارداشت: یک دانشجوی نسل آینده که قرار است مدیر جامعه شود، باید خود را در جنبه تاریخی، اندیشه‌ای و مهارت‌های شخصی پرورش دهد، از همین رو دروس و کارگاه‌های با همین عناوین برگزار می‌شود.

رییس شورای استانی نهاد دانشگاه‌های خراسان رضوی ابرازداشت: در حال حاضر این نشست‌ها و کارگاه‌ها در دانشکده‌های داروسازی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام مهدوی نسب در خاتمه متذکرشد: در این دوره ۵۵۰ دانشجوی دختر و پسر از ۱۳ دانشگاه خراسان رضوی حضور دارند که از این دوره ۳۰۰ دانشجو به مرحله کشوری طرح حامیم راه پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه