English

رییس پلیس راهور مشهد:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های حادثه‌ساز در مشهد

رییس پلیس راهور مشهد بیان کرد: طرح برخورد با توقف نامتعارف خودرو‌ها در کنار خیابان‌های مشهد هم از ابتدای هفته آغاز شده است که آمار تخلفات بسیار بالا است و جریمه‌های این تخلف به قدری پایین است که جنبه بازدارندگی ندارد.

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های حادثه‌ساز در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ عباس عابدینی؛ رییس پلیس راهور مشهد در خبری اعلام کرد:‌ شب گذشته ۴۴ خودرو به دلیل تخلفهای مختلف به ویژه حرکت‌های مخاطره‌آمیز و حادثه‌ساز متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ عابدینی افزود: سرعت‌ خودروها در بلوار وکیل‌آباد بسیار بالا است و چهار تیم تصادفات ازساعت یک بامداد تا ۶ صبح که میزان تخلفات بیشتر است در این منطقه مستقر شده اند.

رییس پلیس راهور مشهد تاکید کرد: طرح برخورد با توقف نامتعارف خودرو‌ها در کنار خیابان‌های مشهد هم از ابتدای هفته آغاز شده است که آمار تخلفات بسیار بالا است و جریمه‌های این تخلف به قدری پایین است که جنبه بازدارندگی ندارد.

وی تصریح کرد: بیشتر تصادفات فوتی اخیر در این شهر ناشی از سرعت زیاد و ناتوانایی راننده درکنترل وسایل نقلیه بوده است و همچنین وقوع سه حادثه رانندگی منجر به فوت در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ مرداد که روز‌های تعطیل بود.

سرهنگ عابدینی اضافه کرد: رانندگان در برگشت ازباغ‌ها این اتفاقات را رقم زدند و ‌در صورت فراگیری فرهنگ رانندگی با سرعتهای غیر متعارف  امنیت در معابر مشهد از بین خواهد رفت.

رییس پلیس راهور مشهد یادآورشد: امروز کسی در زمینه فرهنگ‌سازی ترافیک کار درستی انجام نمی‌دهد، گاهی اقداماتی از طریق برخی ارگان‌ها انجام می‌شود، اما اینگونه نیست که همه‌گیر باشد.

سرهنگ عابدینی خاطرنشان کرد: صداوسیما باید بیشتر پای کار بیاید. اگر برای امنیت روانی و ترافیکی خود احترام قایل هستیم باید به دنبال افزودن تیزر‌های آموزشی در شبکه‌ها باشیم. مسئولان نیز باید پای کار بیایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه