English

دبیر کمیته فوتسال خراسان رضوی:

مشکل اصلی ورزش خراسان رضوی نبود حامی مالی است

دبیر کمیته فوتسال خراسان رضوی بیان کرد: فوتسال خراسان رضوی در همه حوزه‌ها غنی و در سطح شهرستان‌های استان با قدرت و جدیت در حال فعالیت است.

مشکل اصلی ورزش خراسان رضوی نبود حامی مالی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمید طیبی؛ دبیر کمیته فوتسال خراسان رضوی در سخنانی عنوان داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالای ورزش استان متاسفانه مشکل اساسی نبود حامی مالی است.

حمید طیبی این سخنان را در نشست مسولین کمیته‌های فوتسال شهر‌های استان در تربت حیدریه ابراز داشت و افزود: فوتسال خراسان رضوی در همه حوزه‌ها غنی و در سطح شهرستان‌های استان با قدرت و جدیت در حال فعالیت است. 

دبیر کمیته فوتسال خراسان رضوی همچنین متذکرشد: در همه ارکان فوتسال نیرو ماهر و متخصص  وجود دارد و  از لحاظ فنی و  سخت افزاری هیچ مشکلی ندارد.

وی تاکید کرد: برای نخستین بار در کشور مسابقات رده سنی زیر ۱۳سال را برگزار کردیم و در شهرستان مه ولات نیز بزودی میزبان مسابقات جام قهرمانان شامل تیم‌های قهرمان در سطح استان خواهیم بود.

طیبی یادآورشد: مشکل ورزش خراسان رضوی فقط نبود حامی مالی و اسپانسر است: که اگر فعالان حوزه اقتصاد با ورزش آشتی کنند  به طور حتم اتفاقات خیلی خوبی برای ورزش خراسان رضوی خواهد افتاد چرا که این استان ظرفیت‌های بالایی در زمینه فوتبال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه