English

نماینده مردم کاشمر:

حق ورزش خراسان رضوی مدتهاست که تضییع شده است

نماینده مردم کاشمر بیان کرد: وضعیت کنونی ورزش خراسان رضوی بسیار نامطلوب است و همانند محتضری رو به موت با کوچکترین تلنگر، از نفس خواهد افتاد و حل مشکلات نیازمند پیگیری‌های مجدانه است.

حق ورزش خراسان رضوی مدتهاست که تضییع شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد نیک بین؛ نماینده مردم کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: ورزش خراسان رضوی به دلیل بی توجهی ها، با وضعیت مطلوب فرسنگ‌ها فاصله دارد و رفع مشکلاتش نیازمند راهکار‌های برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام نیک بین افزود: وضعیت کنونی ورزش خراسان رضوی بسیار نامطلوب است و همانند محتضری رو به موت با کوچکترین تلنگر، از نفس خواهد افتاد و حل مشکلات نیازمند پیگیری‌های مجدانه است و برخی مدیران صرفا با ارسال نامه به مسوولان کشوری، کار را تمام شده می‌دانند و دیگر پیگیری خاصی برای درخواستشان ندارند.

نماینده مردم کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پول و اعتبارات در کشور زیاد است، ولی انسان با عُرضه برای گرفتن این منابع کم است و به عنوان مثال سال گذشته شهرستان خواف، فقط از یک معدن حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است علاوه بر آن صنایع بزرگ و افراد بزرگی در ورزش خراسان رضوی وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

حجت الاسلام نیک بین در خاتمه گفت: حق ورزش خراسان رضوی مدتهاست که تضییع شده است به عنوان مثال رشته فوتبال در خراسان رضوی و کلانشهر مشهد با این همه ظرفیت، اکنون در چه وضعیتی قرار دارد؟ ورزش بانوان نیز باید توجه ویژه‌ای شود، همان طور که بر این اعتقاد هستیم که حجاب فقط برای بانوان نیست باید اذعان کرد، ورزش نیز نباید فقط در اختیار مردان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه