English

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین:

اظهارات اخیر روحانی در ماه‌ها و روزهای پایانی عمر دولتش در واقع فرار رو به‌ جلو است

نماینده مردم کاشمر عنوان کرد: معتقدم آقای روحانی نه‌تنها حرف‌هایش خلاف واقع است بلکه باید کم‌کم به ادراکاتش هم شک کرد، روحانی و تیم غرب زده‌اش مسبب اصلی معیشت مردم هستند و در شرایط فعلی بهترین کار این است که روحانی قبول کند راهی که رفته است اشتباه بوده.

اظهارات اخیر روحانی در ماه‌ها و روزهای پایانی عمر دولتش در واقع فرار رو به‌ جلو است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر بیان کرد: هشت سال فرصت در بهترین زمان طلایی کشور در دست دولتی بود که تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور را به باد داد و در روزگار احتضارش مدعی است که ما جوان بودیم چنین و چنان می‌کردیم

حجت‌الاسلام نیک بین در ادامه این پیام که روحانی و تیم غرب زده‌اش هنوز که هنوز است دل‌بسته آمریکا و برجام هستند، این در حالی است نه تنها آنها ما را کمک نمی‌کنند بلکه سردارها و دانشمندان ما را هم گرفتند، گفت: مردم ما دوران طلایی و جوانی دولت را دیدند، و متوجه شدند که دولت در دوران طلایی هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برجام قرار بود وضعیت معیشت مردم را درست کند، ابراز کرد: برجام نه‌تنها دستاوردی نداشت، بلکه تمام ظرفیت و سرمایه کشور را به باد داد، به‌طوری‌که امکانات کشور را به تعطیلی کشاند و اقتصاد کشور را فلج کرد.

وی ادامه داد: مردم امروز به‌خوبی می‌توانند قضاوت کنند که آیا برجام وضعیت معیشت، سفره زندگی، بازار دلار و مسکن‌شان را درست کرد یا بسیاری از خانواده‌ها را به پرتگاه سقوط کشانده است؟

نیک‌بین با تأکید بر اینکه اظهارات اخیر روحانی در ماه‌ها و روزهای پایانی عمر دولتش در واقع فرار رو به‌ جلو است، تصریح کرد: معتقدم روحانی با این حرف‌ها به دنبال این است که ناکارآمدی خودش را به گردن مجلس و البته دولت آینده بیاندازد.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ با اشاره به اینکه روحانی و تیم غرب‌زده‌اش هنوز که هنوز است دل‌بسته آمریکا و برجام هستند، بیان کرد: آمریکا نه‌تنها به ما کمک نمی‌کند بلکه سردارهای بزرگ نظام همچون سردار سلیمانی، پزشکان و دانشمندان انقلاب را همچون فخری‌زاده را از ما گرفتند.

وی با یادآوری اینکه مصوبه مجلس ناظر به اقدامات خرابکارانه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بود و هیچ  خللی در برجام ایجاد نکرد، خاطرنشان کرد: مجلس در آخرین روزهای دولت مماشات کرد و این مصوبه را اجرا نکرد و آن را مسکوت گذاشت تا دولت نتواند به بهانه این مصوبه کارهای انجام‌نشده را به این مصوبه ربط دهد.

نماینده مردم کاشمر در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر برجام هیچ نتیجه‌ای جز خسارت محض برای کشور نداشته است، ۸ سال کشور را به خاطر وعده‌ها و قول‌های دروغین آمریکا متوقف کردیم و اعتمادی به او کردیم که بارها در سال‌های قبل آزموده شده بود، مجدد آزمودیم و باز دوباره به خطا رفتیم.

نیک‌بین در واکنش به اظهارات اخیر روحانی در جلسه روز گذشته هیأت دولت در خصوص برجام و اصل ۶۰ اظهار کرد: معتقدم آقای روحانی نه‌تنها حرف‌هایش خلاف واقع است بلکه باید کم‌کم به ادراکاتش هم شک کرد، چراکه همین ادراکات و تصورات غلط باعث شده که کشور به این روز کشانده شود.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ، روحانی و تیم غرب زده‌اش را مسبب اصلی معیشت مردم دانست و تصریح کرد: در شرایط فعلی بهترین کار این است که روحانی قبول کند راهی که رفته است اشتباه بوده و به دولت بعدی هم نصیحت کند که چنین راه غلطی را ادامه ندهد.

وی با تأکید بر اینکه تحریم‌ها برداشته نمی‌شود، بلکه باید آن را رفع کرد، افزود: رفع تحریم با قوی‌تر شدن و توانمند شدن ایران در تمامی بخش‌ها امکان‌پذیر است، نه اینکه بخواهیم با التماس، برجام و دیپلماسی اقتباسی تحریم‌ها را رفع کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر قرار باشد تحریم‎ها رفع شود ما باید در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی و هسته‌ای و تسلیحات نظامی به خودکفایی برسیم، آن‌وقت است که تحریم‌ها خودبه‌خود از بین می‌رود.

نیک‌بین در خاتمه با اشاره به اینکه روحانی باید بداند تا ایران قوی نشود، باید زیر سیطره قدرت‌های دیگر کمر خم کرد، تاکید کرد: علتی که کمر مردم زیر بار مشکلات اقتصادی شکسته، اعتماد دولت به گرگ‌صفتان غرب‌زده بوده است که چیزی جز خسارت محض نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه