English

جواد نیک بین:

راه برون رفت از مشکلات، تشکیل دولت جوان و حزب‌اللهی است

نماینده مردم کاشمر بیان کرد: رییس جمهور منتخب در حال آماده‌سازی دولت سیزدهم است و راه برون رفت از مشکلات، دولت انقلابی پای کار و نه افساد طلب است.

راه برون رفت از مشکلات، تشکیل دولت جوان و حزب‌اللهی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چند روز گذشته در مورد دام نکاتی گفتم، امروز راهکارهایی را برای برون رفت از مشکلات دام عرض می کنم.

نیک بین در ادامه افزود: برای خوراک دام باید یارانه های دامی حذف شود و به دامداران خرد و کلان اختصاص یابد و همچنین آزاد کردن دام سبک باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم کاشمر همچنین تصریح کرد: خارج از مرزها دام سبک کیلویی ۸۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود لذا صادرات را باز کنید و همچنین برای محصولات لبنی، آزاد کردن صادرات شیر خشک صنعتی، کره و خامه می‌تواند مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه رییس جمهور منتخب در حال آماده‌سازی دولت سیزدهم است، افزود: رهبری عزیزی که سال شصت دست راستش را فدای انقلاب و نظام کرد، امسال با تزریق واکسن و با زبان بدن اقتدار کشور را بالا برد و یک ایران را واکسینه کرد و ایشان راه برون رفت از مشکلات را تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی می‌دانند، آن هم دولت انقلابی پای کار و نه افساد طلب.

نیک بین در خاتمه با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در این حادثه اظهار کرد و گفت: این حادثه را به جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران که مجاهدان مطالبه‌گر هستند تسلیت می‌گویم، آنها در واقع تصمیم‌سازان نهادهای قانونگذاری و حاکمیتی به شمار می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه