English

محمدرضا پورابراهیمی:

با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت ها، اقتصاد ایران مسیر خود را طی خواهد کرد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از آغاز تحولات اقتصادی بعد از تشکیل دولت سیزدهم خبر داد و گفت: درصورتی که نگاه به درون و استفاده از ظرفیت ها فراهم شود اطمینان داریم اقتصاد ایران مسیر خود را طی خواهد کرد.

با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت ها، اقتصاد ایران مسیر خود را طی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، در نخستین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان که با حضور پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد از مدیر کل بهزیستی استان تقدیر به عمل  امد.

محمدرضا پور ابراهیمی در این جلسه با تقدیر از تلاشهای ارزنده و ماندگار مجموعه دستگاههای عضو شورای رفاه استان تلاش برای ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتماعی را ارزشمندترین خدمت به جامعه اسلامی دانست و افزود : در این بین فعالیت در حوزه مسائل اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که مسائل اجتماعی همه برنامه ها و اقدامات و زیر بنایی اقتصادی، عمرانی و... را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد وی افزود: طرحها و برنامه های اجتماع محور بهزیستی کرمان در سالهای اخیر سرمنشاء خدمات ارزنده ای در سطح کشور بوده است.

پورابراهیمی از آغاز تحولات اقتصادی بعد از تشکیل دولت سیزدهم خبر داد و گفت: درصورتی که نگاه به درون و استفاده از ظرفیت ها فراهم شود اطمینان داریم اقتصاد ایران مسیر خود را طی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موانع موجود در کشور در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری است که موانع نرم افزاری نگاه و نگرش به نحوه فعالیت های اقتصادی در کشور است و نگاهی که رفع مشکلات را در بیرون جستجو می کند بزرگترین مانع در رشد و اعتلای اقتصاد کشور است.

پورابراهیمی در پایان با اشاره به پایان کار دولت دوازدهم افزود؛ نگاه ما به مدیران سیاسی نیست و مدیرانی که توانمندی و عملکرد خوبی داشته اند خارج از نگاه سیاسی دولت ها می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند  لذا مدیران تا آخرین روزهای پایان دولت با جدیت فعالیت های خودشان را ادامه بدهند .

عباس صادق زاده مدبرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به همکاری های مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی کرمان وبهزیستی اظهار داشت: همکاری تعامل و تبادل اطلاعات بین بهزیستی و مجمع نمایندگان میتواند باعث تصویب قوانین خوب وکارامد در حوزه اجتماعی شده و در نهایت به کنترل آسیبهای اجتماعی بیانجامد.

وی با اشاره به اینکه باید برای نجات جامعه از وضعیت کنونی نسخه های زیربنایی پیچید، اذعان داشت : بهترین راهی که ما باید در پیش بگیریم استفاده از متخصصین ،آموزش فراگیر و روی آوردن به سمت مردم است.

مدیرکل بهزیستی استان همچنین با بیان اینکه باید به سمت اصلاح قوانین گذشته برویم، گفت: در حال تهیه سند راهبردی اجتماعی برای کل استان هستیم که به عنوان یک نقشه راه فراروی فرمانداران، بخشداران، مدیران و روسای استانی و شهرستانی قرار گیرد.

درانتهای این مراسم از مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از جمله دکترعباس صادق زاده  با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

گفتنی است در متن لوح تقدیر فوق با ارزشمند خوانده شدن فرصت خدمت به جامعه و کسب رضایت پروردگار در دوران تصدی مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از تلاشهای ارزشمند و صادقانه مدیرکل بهزیستی در راستای تحقق برنامه های استان در حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی در سال جهش تولید تشکر و قدردانی به عمل آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی