English

محمدرضا پورابراهیمی:

بحث آب شرب مردم کرمان اولویت اول مدیران و نمایندگان است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: بحث قنات ها و آب های زیرزمینی هم موازی با طرح انتقال آب از خلیج فارس درحال انجام است و نباید برای بحث آب کرمان تنها به انتقال از خلیج فارس بسنده کرد.

بحث آب شرب مردم کرمان اولویت اول مدیران و نمایندگان است
به گزارش خبرگزاری موج کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب با توجه به وضع موجود کرمان با اعضای انجمن ها و تشکل های مردم نهاد کرمان گفت: امروز افتخارمی کنیم آب خلیج فارس را در کرمان داریم و خط دوم پروژه را هفته گذشته با استاندار جدید توافق کردیم و به زودی عملیاتی می شود این خط سالیانه حدود 200 میلیون مترمکعب آب در سال ظرفیت دارد که از خط جدید هم بیشتر است .

پورابراهیمی با بیان لزوم احیا قنوات برای تامین آب کرمان گفت: بحث قنات ها و آب های زیرزمینی هم موازی با این طرح درحال انجام است و نباید برای بحث آب کرمان تنها به انتقال از خلیج فارس بسنده کرد و مباحث قنات و احیاء آنها نیز باید در دستور کار جدی باشد.

 رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث ساخت و سازهای منطقه کوه های صاحب الزمان و اعتراضات مردمی گفت : در بعضی از موضوعات از جمله مسائل ارتفاعات کوه های صاحب الزمان و منطقه شیوشگان کرمان کارشناس این حوزه نیستم اما باید در بسیاری از مسائل با پیشرفت های تکنولوژی جلو رفت. و در این مورد هم می شود همسو با تکنولوژی جلو رفت.

نماینده مردم کرمان و راور اظهار داشت: با وجود مرقد نورانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کرمان در آینده نزدیک شهر کرمان به ملجا و زیارت گاه عاشقان سردار دل ها  در کشور و جغرافیای مقاومت تبدیل می شود و باید براساس قانون، ضوابط و کار تخصصی با بهره گیری از ایده های نوین کارهای شایسته و در خور شان این مزار شریف و شخصیت بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی