English

حجت الاسلام جواد نیک‌بین:

امروز مساله خوزستان یکی از مسائل مهم کشور است/ مسئولان باید در این قبال پاسخگو باشند

نماینده مردم کاشمر بیان کرد: مساله خوزستان که امروز مردم با مشکل روبه‌رو شده‌اند از مسائل روز کشور است، مسئول عالی‌رتبه‌ای که به خوزستان می‌رود و می‌گوید ما در توسعه کشور موفق نبودیم چه دردی از مردم دوا می‌کند.

امروز مساله خوزستان یکی از مسائل مهم کشور است/ مسئولان باید در این قبال پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز مساله خوزستان یکی از مسائل مهم کشور است و مسئولان باید در این قبال پاسخگو بوده و مجلس شورای اسلامی نیز وظیفه دارد که بر پاسخگویی وزرا و مسئولان عالی‌رتبه نظارت کند.

حجت الاسلام نیک‌بین در ادامه این تذکر شفاهی در جلسه علنی مجلس و با استناد به ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حفظ شأن مجلس و جایگاه نماینده‌ها در اختیار هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی است، امروز مسائل مهمی در کشور وجود دارد که مجلس باید با اقتدار برای حل آنان ورود کند.

نماینده مردم کاشمر همچنین در ادامه گفت: زمانی که اعضای هیات مدیره بانک تجارت ۴۰۰ میلیون تومان برای خودشان پاداش تعیین می‌کنند و بعد در عرض ۱۵ ثانیه آن را به ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسانند، این مساله‌ی مهم کشور است که باید به آن پرداخته شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مساله خوزستان که امروز مردم با مشکل روبه‌رو شده‌اند از مسائل روز کشور است، مسئول عالی‌رتبه‌ای که به خوزستان می‌رود و می‌گوید ما در توسعه کشور موفق نبودیم چه دردی از مردم دوا می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شما در توسعه زندگی خود موفق بوده‌اید و باید از آنها پرسید در سال ۵۷ کجا بوده است و امروز در کجا قرار دارد؟ مردم حق اعتراض دارند و مسئولان باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام نیک‌بین در خاتمه ابراز کرد: زمانی که پارسال ما از استیضاح صحبت کردیم، عده‌ای به ما خندیدند و باید هرچه زودتر مقصر اصلی این وضعیت مشخص شود، این‌که می‌گویند مصوبه مجلس شورای اسلامی باعث شده دست و پای آنها برای برداشتن تحریم‎ها بسته شود حرفی خنده دار است، اگر مصوبه مجلس شورای اسلامی نبود شما به قهقرا رفته بودید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه