English

شهردار مشهد:

شعار شورای ششم کلانشهر مشهد، جهانشهر برکت و کرامت است

شهردار مشهد بیان کرد: دید ما دیپلماسی است و با توجه به این شعار در حوزه‌های بین المللی ورود پیدا کرده‌ایم که باید دیدگاه خاص بین المللی در حوزه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم.

شعار شورای ششم کلانشهر مشهد، جهانشهر برکت و کرامت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی،  محمدرضا قلندرشریف؛ شهردار مشهد اظهار داشت: مشهد دومین کلان‌شهر کشور و پایتخت معنوی ایران اسلامی است و نگاه ویژه شورای ششم به حوزه‌های فرهنگی بوده و شعار این شورا، جهانشهر برکت و کرامت است.

قلندرشریف این سخنان را در نشست مشترک با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی کشور ابراز کرد و ادامه داد: دید ما دیپلماسی است و با توجه به این شعار در حوزه‌های بین المللی ورود پیدا کرده‌ایم که باید دیدگاه خاص بین المللی در حوزه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم.

شهردار مشهد تصریح کرد: سال گذشته قانون درآمدهای پایدار به شهرداری‌ها ابلاغ و محدودیت‌هایی ایجاد شد اما این محدودیت برای شهر مشهد به جهت ابلاغ طرح تفصیلی چند برابر شد.

وی همچنین افزود: بنابراین توجه به سرمایه‌گذار و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی یکی از موضوعات بسیار مهم بوده و مشهد نیز همچون تهران نیز دارای معاونت اقتصادی و مشارکت‌ها است.

قلندر شریف متذکر شد: مهرماه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در بیروت و اسفندماه نمایشگاه قاهره با حضور مدیریت شهرداری مشهد برگزار می‌شود همچنین متقاضی شرکت در نمایشگاه ریاض نیز هستیم.

شهردار مشهد تاکید کرد: تصمیم گرفتیم در نمایشگاه بین‌المللی مشهد درگاه و پنجره واحد برای جذب سرمایه‌گذار ایجاد کنیم که یک مجموعه خاص درحال طراحی است تا در این مکان با سرمایه‌گذاران مذاکره کنیم.

وی یادآور شد: برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری لازم وجود دارد و درحال حاضر راه نجات کلان شهرها در حوزه درآمدی، جذب سرمایه‌گذار به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی است و در حوزه‌های مختلف پیشقدم است.

قلندر شریف در خاتمه خاطرنشان کرد: دید اقتصادی وجود دارد که اگر به درستی هدایت شود منجر به اتفاقات خوبی خواهد شد و ایجاد پنجره واحد برای سرمایه‌گذاران، منجر به پالایش و شناسایی سرمایه‌گذاران واقعی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه