English

روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد:

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد آماده پذیرش و ترخیص زائران حج

روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد بیان کرد: عملیات بازگشت حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز ۱۸ تیرماه آغاز شد و طی مدت ۱۰ روز توسط پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد آماده پذیرش و ترخیص زائران حج

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن جعفری؛ مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در خبری اعلام کرد: آمادگی کامل در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس برای پذیرش و ترخیص زائران سرزمین وحی وجود دارد و شرایط برای خدمت رسانی مناسب فراهم شده است.

جعفری همچنین در ادامه افزود: عملیات بازگشت حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز ۱۸ تیرماه آغاز شد و طی مدت ۱۰ روز توسط پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد تصریح کرد: این در حالیست که نخستین پرواز بازگشت حجاج خراسانی از جده به مشهد مقدس با تاخیر یک ساعت و ۲۰ دقیقه‌ای در این فرودگاه به زمین نشست.

وی متذکر شد: این پرواز طبق زمان برنامه‌ای قرار بود ساعت ۱۵:۴۰ وارد فرودگاه مشهد شود اما طبق اعلام شرکت هواپیمایی با تاخیر و در ساعت ۱۷ وارد شد و با توجه به گرمای هوا و تاخیرهای پیش بینی نشده پروازها، استقبال‌کنندگان به فرودگاه مراجعه نکنند.

جعفری یادآوری کرد: در عملیات رفت، ۱۱ هزار و ۴۷۱ زائر خانه خدا در قالب ۴۹ پرواز از ١٣ تا ۲۵ خرداد از این فرودگاه به مدینه و جده اعزام شدند و فرودگاه مشهد پس از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران بیشترین سهم در اعزام حاجیان را به سرزمین وحی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه