English

اتمام انتقال حجاج خراسان رضوی به فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: حاجیان خراسان رضوی توسط ۲۶ هواپیمای ایرباس وارد مشهد شدند که ۶ پرواز از مبداء مدینه و ٢٠ پرواز از مبداء جده انجام شد.

اتمام انتقال حجاج خراسان رضوی به فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با پایان عملیات بازگشت حجاج خراسانی از طریق فرودگاه مشهد، پنج هزار و ۸۷۰ نفر در قالب ۴۶ کاروان از سرزمین وحی وارد این فرودگاه شدند.

امانی بنی در ادامه این خبر اضافه کرد: پروازهای برگشت حج تمتع از ۲۷ تیرماه آغاز شده بود و ساعت ٢١ و ۵ دقیقه دیشب با فرود آخرین پرواز از مبدا جده که با ٢٢۵ مسافر در فرودگاه مشهد به زمین نشست، پایان یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به تعدا هواپیماهای اختصاص یافته به این جابجایی عنوان کرد: این حاجیان توسط ۲۶ هواپیمای ایرباس وارد مشهد شدند که ۶ پرواز از مبداء مدینه و ٢٠ پرواز از مبداء جده انجام شد.

 وی در ادامه متذکر شد: با توجه به اوج گیری دوباره ویروس کرونا، سالن های فرودگاه مشهد در جریان برنامه بازگشت حجاج پذیرای استقبال‌کنندگان نبود و غربالگری حجاج نیز انجام می شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: با استقرار تیم مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرودگاه، کار تب سنجی الکترونیک و بررسی وضعیت سلامت و علایم ظاهری آنان نیز صورت می گرفت.

امانی بنی در خاتمه خاطرنشان کرد: امسال زائران سرزمین وحی از ٢۶ خرداد تا پنجم تیرماه در قالب ۲۴ پرواز از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از طریق فرودگاه مشهد به مکه و مدینه اعزام شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه