English

رییس اتاق اصناف مشهد:

کلانشهر مشهد دارای ۱۲۸ هزار واحد صنفی با پروانه کسب معتبر است

رییس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: سامانه نوین اصناف novin.iranianasnaf.ir، عنوان سامانه‌ای است که برای تسریع امور و صدور الکترونیکی پروانه کسب و پیگیری آن، راه اندازی شده است.

کلانشهر مشهد دارای ۱۲۸ هزار واحد صنفی با پروانه کسب معتبر است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی مخملی؛ رییس اتاق اصناف مشهد اعلام کرد: از ابتدای امسال روند صدور پروانه‌های کسب یا تمدید آن‌ها الکترونیکی شده و از طریق سامانه نوین اصناف شکل می‌گیرد و در راستای الکترونیکی کردن صدور پروانه های کسب و هوشمندسازی در این زمینه تاکنون حدود ۲ هزار پروانه صنفی شهر مشهد در سامانه نوین اصناف به ثبت رسیده است

مخملی در ادامه گفت: در هفته جاری این دوره آموزشی پیرامون تبیین قوانین نظام صنفی و تعزیرات حکومتی با حضور مسئولان تعزیرات حکومتی، صمت و جهاد کشاورزی خراسان رضوی در محل اتاق اصناف مشهد برگزار شد.

رییس اتاق اصناف مشهد تصریح کرد: برگزاری این دوره آموزشی با هدف آموزش نیرو‌های بازرسی حوزه صنفی و سطح عرضه کالا در شهر به منظور انجام بازرسی‌های تخصصی از واحد‌های اقتصادی و برخورد قانونی موثرتر با تخلفات انجام گرفت.

وی ابراز داشت: در این دوره آموزشی ۱۱۰ نفر از بازرسان شامل ۳۶ نفر از بازرسان اتاق اصناف مشهد، ۳۰ نفر از بازرسان بسیج اصناف، ۳۰ نفر از بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، ۱۰ نفر از بازرسان اداره جهاد کشاورزی مشهد و ۱۰ نفر از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان حضور یافتند.

مخملی همچنین متذکر شد: هدف‌گذاری اتاق اصناف مشهد در دوره جدید مدیریتی خدمت به مجاوران و زائران امام رضا (ع) با بهره گیری بیشتر از ظرفیت اتحادیه‌های صنفی به ویژه در حوزه بازرسی و تخصصی کردن این مهم است.

رییس اتاق اصناف مشهد تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف حوزه بازرسی در دوره جدید مدیریتی اتاق اصناف مشهد شناسایی واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب است و  ۱۲۸ هزار واحد صنفی پروانه کسب معتبر دارند، شماری نیز یا پروانه کسب ندارند و یا در شرف دریافت پروانه کسب هستند.

مخملی در خاتمه یادآور شد: سامانه نوین اصناف novin.iranianasnaf.ir، عنوان سامانه‌ای است که برای تسریع امور و صدور الکترونیکی پروانه کسب و پیگیری آن، راه اندازی شده و این امور، با ثبت نام و ورود به سایت سامانه، از طریق آدرس مذکور و با وارد کردن کد ملی، شماره همراه و رمز عبور تعیین شده هنگام ثبت نام، میسر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه