English

رامین صادقی خبر داد:

ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای صنفی بدون پروانه کسب در سطح استان ساماندهی می شوند.

ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گفت: اصناف در توسعه اقتصادی استان نقش اساسی را ایفا می کنند لذا داشتن صنوف و اتحادیه های صنفی قوی باعث تقویت و رشد اقتصاد استان خواهد شد و در این راستا ترویج عمل به قوانین نظام صنفی در بین صنوف در خصوص عرضه کالا و خدمات ارائه شده به مشتریان باعث تقویت هر چه بیشتر واحدهای اقتصای در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: مباحثی که در جلسات کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل طرح و به تناسب آنها مصوباتی داده می شود باید اجرای دقیق آنها را دنبال نماییم تا اثرات مثبت آن را در جامعه شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می گوید: برای شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی نصب کیوآرکد در محل واحد صنفی لازم و ضروری است تا بتوانیم بر روی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب نظارت کنیم.

در ادامه جلسه، اجرای طرح نظارت مردمی، دریافت و نصب بارکد واحدهای صنفی در معرض دید مشتریان ، ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و پروانه کسب های منقضی اعتبار ، مجوز برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه های صنفی ، و ... از مهم ترین مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه