English

رامین صادقی خبر داد:

ایجاد ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط واحدهای صنعتی و تولیدی استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی توسط واحدهای صنعتی و تولیدی استان در طول امسال ایجاد می‌شود.

ایجاد 1500 فرصت شغلی توسط واحدهای صنعتی و تولیدی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بهره‌برداری از 40 طرح نیمه‌تمام صنعتی در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته تا امسال شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی افزود: عمل به منویات مقام معظم رهبری در سالی که مزین به نام دانش‌بنیان و تولید و اشتغال‌زایی است که بخش‌های مختلف در شهرک‌ها و نواحی صنعتی  آماده بهره‌برداری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: میزان اشتغال واحدهای صنعتی و تولیدی در استان به یک هزار و 500 نفر رسیده که درصدد هستیم با همکاری سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تعهد اشتغال را به شکل کامل رقم بزنیم.

صادقی بیان کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ایجاد منابع برای ایجاد واحدهای تولیدی در دستور کار است تا با همکاری بانک‌های عامل بتوانیم توسعه سرمایه‌گذاری در استان باشیم.

او می گوید: فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان گسترده شده تا مجوزهای لازم صادر شود و زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: حمایت از واحدهای راکد و نیمه‌راکد از رویکردهای مهم وزارت صمت است که درصدد هستیم یا شناسایی 70 واحد تولیدی و راکد و نیمه‌راکد آن‌ها را به چرخه تولید بازگردانیم و شاهد فعالیت مجدد واحدهای اشتغال‌زا باشیم.

صادقی افزود: توجه به صادرات‌محوری و تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه