English

فرماندار آستارا عنوان کرد؛

کارتی شدن عرضه نان در نانوایی های شهرستان آستارا

فرماندار آستارا گفت: به زودی در تمام ۲۲۴ نانوایی شهرستان کارت خوان های جدید عرضه نان نصب خواهد شد و استان گیلان سومین استان کشور و شهرستان آستارا جزو اولین شهرستان های گیلان در این طرح است.

کارتی شدن عرضه نان در نانوایی های شهرستان آستارا

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عنایت رضایی‌پور با بیان اینکه به زودی در تمام ۲۲۴ نانوایی شهرستان کارت خوان های جدید عرضه نان نصب خواهد شد افزود:  استان گیلان سومین استان کشور و شهرستان آستارا جزو اولین شهرستان های گیلان در این طرح است.

وی تصریح کرد: این دستگاه کارتخوان به روز ترین سیستم ممکن را دارا بوده و با سرعت عملیات بالا و احتمال خرابی و قطعی سیستم بسیار کم، بسیاری از مشکلات عرضه عادلانه آرد و نان را حل خواهد کرد.

رضایی پور گفت: نانوایانی که پروانه کسب نداشته و یا اطلاعات آنها در سیستم به صورت ناقص وارد شده است، در کمترین زمان ممکن باید نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند، در غیر این صورت یارانه آرد به آنها تعلق نخواهد گرفت و با مشکل مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی نانوایی‌ها تا پایان خردادماه باید به دستگاه کارتخوان یارانه مجهز شوند، افزود: در این مرحله به نانوایی‌های متصل به این سامانه با توجه به میزان فروش روزانه، ۱۵ درصد یارانه از سوی دولت پرداخت می‌شود.

رضایی پور همچنین به مسئولان تأکید کرد با توجه به فصل کشاورزی و نیز حضور گردشگران در شهرستان، نان باکیفیت و مورد نیاز مردم عرضه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه