English

علی رسولیان:

پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم، سیاست دولت سیزدهم است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: موضوعات مطرح شده از سوی مردم در قالب میز خدمت به صورت مستقیم توسط نماینده وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مستقیم به آنها داده می شود.

پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم، سیاست دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران عنوان کرد: سیاست دولت سیزدهم، پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم است و با همین رویکرد در سفرهای استانی، نمایندگان وزارتخانه های مختلف در میان مردم حضور یافته و به طور مستقیم به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

رسولیان این سخنان را در حاشیه راه اندازی میز خدمت به صاحبان صنایع که در جریان هجدهمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: موضوعات مطرح شده از سوی مردم در قالب میز خدمت به صورت مستقیم توسط نماینده وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مستقیم به آنها داده می شود، وزارت صنعت، معدن و تجارت هم با همین هدف میز خدمت را در تمام سفرهای استانی رییس جمهور در محل سازمان تابعه خود تشکیل می دهد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارکرد: من به نمایندگی از وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه همکارانم در حوزه بازرسی در میز خدمت در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور می یابیم و با همه کسانی که متقاضی ملاقات هستند و مشکلاتی را در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت دارند، به صورت مستقیم می نشینیم و موضوعاتشان را بررسی می کنیم.

وی افزود: در خصوص بخشی از مشکلات متقاضیان که قابلیت حل دارد، در همان محل تصمیم گیری می شود و مشکلاتی هم که نیاز به طرح در سطح ملی داشته باشد، به صورت تلفنی با همکاران در تهران منتقل و یا ثبت شده و برای ارایه آنها به سازمانهای مربوطه در مرکز مورد پیگیری قرار می گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت متذکر شد: هدف از راه اندازی میزهای خدمت این است که تولیدکنندگان مشکلات خود را به صورت مستقیم به مسوولان منتقل کنند تا بتوان مشکلات و موانع در مسیر فعالیت آنان را برداشت.

وی تاکید کرد: عمده مشکلات موجود در حوزه های صنعت، معدن و تجارت، تامین مالی برای فعالیت بنگاه های اقتصادی است و خوشبختانه وزارت صمت در حال پیمودن مسیر تامین مالی زنجیره ای است که شیوه خوبی برای تامین مالی باشد، همچنین مسائلی در حوزه معادن و موانع در این مسیر وجود دارد که از طریق شورای معادن استانها یا شورای عالی معادن در حال پیگیری است.

رسولیان در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: تامین زمین برای شهرکهای صنعتی و موضوعات مربوط به تامین مواد اولیه برای واحدهای صنعتی از دیگر مسائل و دغدغه های مهم این وزارتخانه برشمرده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر