English

فاضل خیاط:

فهرستی برای جذب سرمایه گذاران مستعد ایران در خارج تهیه شده است

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی بیان کرد: پیرو دستور استاندار خراسان رضوی، در تلاش برای برقراری ارتباط با آنان از طریق ارسال ایمیل، معرفی پروژه ها و ارسال اطلاعات مربوط به آنها هستیم.

 فهرستی برای جذب سرمایه گذاران مستعد ایران در خارج تهیه شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فاضل خیاط مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: به منظور جذب ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در ایران، به‌ویژه استان خراسان رضوی فهرستی مشتمل بر بیش از هزار نفر از آنان تهیه شده که در حال برقراری ارتباط با آنان هستیم.

خیاط در ادامه این سخنانی اظهار کرد: هنوز داده‌های مربوط به این افراد، خام و برقراری ارتباط با آنان بسیار دشوار است اما بستر این کار برای جذب سرمایه گذاران فراهم شده است و پیرو دستور استاندار خراسان رضوی، در تلاش برای برقراری ارتباط با آنان از طریق ارسال ایمیل، معرفی پروژه ها و ارسال اطلاعات مربوط به آنها هستیم.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی همچنین گفت: یکی از برنامه های مرکز خدمات سرمایه گذاری، دعوت از ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه گذاری در پروژه های این استان است که با توجه به اطلاعات به دست آمده و زمینه علاقه مندی و تخصص آنان بر آن شدیم تا فرصت هایی مطابق با ذائقه و علاقه آنان را فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از وظایف این مرکز برای ارائه مشاوره به سرمایه‌داران خارجی است و اتباع خارجی عمدتا طرحهای خود را برای سرمایه گذاری در استان به این مرکز معرفی می کنند که راهنمایی های لازم در این زمینه به آنان داده می شود.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی متذکر شد: امسال زمینه اجرای ۲ یا سه طرح مشترک با مشارکت اتباع خارج در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی فراهم شده و معرفی لازم در خصوص این طرحها برای آنان انجام گرفته است.

وی یادآور شد: امسال ۶۲ طرح به ارزش ۵۷.۹ میلیون دلار در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، ساختمان، خدمات، حمل و نقل و ارتباطات، آب و برق و گاز در قالب سرمایه‌گذاری خارجی جذب این استان شده است.

خیاط در خاتمه اعلام کرد: بر اساس آیین‌نامه مصوب هیات وزیران ، "مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی" به ریاست استاندار و با مسوولیت اجرایی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان از سال ۱۳۸۹ فعال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه