English

علی بهرامی زاده:

آغاز واگذاری اراضی کارگاهی در هشت شهرک صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: این واگذاری در شهرکهای صنعتی چناران، مشهد، فریمان، ماشین سازی و فناوریهای برتر، فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژیکی شمال شرق، قوچان ۲، سبزوار ۲ و خیام انجام می گیرد.

آغاز واگذاری اراضی کارگاهی در هشت شهرک صنعتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: واگذاری اراضی کارگاهی در هشت شهرک صنعتی استان به منظور توسعه تولید و اشتغالزایی ناشی از آن در راستای سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شده است.

بهرامی زاده این سخنان را در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی نصرآباد تربت جام بیان کرد و در ادامه تصریح کرد: این واگذاری در شهرکهای صنعتی چناران، مشهد، فریمان، ماشین سازی و فناوریهای برتر، فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژیکی شمال شرق، قوچان ۲، سبزوار ۲ و خیام  انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی همچنین عنوان کرد: سهم هر شهرک صنعتی از واگذاری اراضی کارگاهی شامل ۱۸۱ قطعه در شهرک صنعتی چناران، ۱۹ قطعه در شهرک ماشین سازی و فناوریهای برتر، ۳۹ قطعه در شهرک خیام نیشابور، ۴۱ قطعه در شهرک سبزوار ۲، ۳۰ قطعه در شهرک فریمان، ۳۴ قطعه در شهرک قوچان ۲ و ۱۰ قطعه در شهرک فناوری صنایع غذایی شمال شرق و قطعاتی هم در شهرک صنعتی مشهد (کلات) خواهد بود.

وی در ادامه متذکر شد: در گام نخست برای واگذاری اراضی کارگاهی با توجه به تقاضای بالا برای دریافت زمین در شهرک صنعتی چناران، ۱۵ قرارداد در این شهرک با سرمایه گذاران منعقد شد.

بهرامی زاده اظهار کرد: واگذاری زمین کارگاهی به صورت قطعات ۲۰۰ تا ۵۰۰ مترمربعی در قالب برگزاری مزایده است که ۹ برابر شرایط عادی اشتغالزایی به همراه دارد به طوری که تبدیل زمین صنعتی به زمین کارگاهی، اشتغالزایی را از ۵۰ نفر در هر هکتار به ۴۵۰ نفر در هر هکتار افزایش می دهد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در راستای اولویت سازمان صنایع کوچک مبتنی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان، طراحی ۱۸ قطعه کارگاهی و ایجاد ۱۰ کارگاه در آنها و آماده سازی هشت قطعه زمین کارگاهی به منظور واگذاری به این دسته از سرمایه گذاران را پیش بینی کرده است.

بهرامی زاده در خاتمه تاکید کرد: واحدهای فناور و دانش بنیان می توانند با مراجعه به شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق و ارایه مستندات لازم پس از تایید شورای راهبری این شهرک، اقدامات لازم را برای اخذ زمین به عمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه