English

فعال سازی ۳۰ واحد تولیدی صنعتی در هرمزگان

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، گفت: 30 واحد تولیدی صنعتی در استان فعال سازی شد که از این تعداد واح20 واحد در خارج از شهرک‌های صنعتی و 10واحد دیگر درون شهرک‌های صنعتی استان قرار داشته‌اند.

فعال سازی 30 واحد تولیدی صنعتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم سعدینی سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، افزود: از این تعداد واحد20 واحد در خارج از شهرک های صنعتی و 10واحد دیگر درون شهرک‌های صنعتی استان قرار داشته‌اند.

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در اجرای احیای طرح‌های صنعتی احیا و فعال شده خاطر‌نشان کرد: برای 313نفر ایجاد شغل شده است.

سعدینی افزود: علاوه بر بحث تسهیلات سایر موارد از قبیل تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی، رفع مشکل مالیاتی واحدها، رفع مشکلات بیمه‌ای و تامین اجتماعی واحدها، تامین زیرساخت‌ها اعم از آب و برق و زمین و حل و فصل مسایل مدیریتی واحدهای صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

سپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: این مشکلات در نشست‌های متعدد کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید رصد و با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و بانک‌های عامل راهکارهای موجود بررسی و منجر به اتخاذ تصمیماتی می‌شود که هدف آن ، احیای واحدهای تولیدی راکد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه