English

اکبر بهنامجو:

در سال جهش تولید واحدهای تولیدی راکد وارد چرخه تولید خواهند شد

استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده در سال جهش تولید واحدهای تولیدی راکد وارد چرخه تولید خواهند شد و در راستای تحقق شعار سال تلاش می‌کنیم.

در سال جهش تولید واحدهای تولیدی راکد وارد چرخه تولید خواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار داشت: امسال در منلطق مختلف استان اردبیل شاهد رونق و جهش تولید در عرصه‌های مختلف نظیر صنعت، کشاورزی، دامداری و گردشگری هستیم که نوید تحقق شعار سال را می‌دهد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال تلاش می‌کنیم افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده در سال جهش تولید واحدهای تولیدی راکد وارد چرخه تولید خواهند شد و در راستای تحقق شعار سال تلاش می‌کنیم.

بهنامجو احیای واحدهای تولیدی راکد را نیازمند اعطای تسهیلات لازم دانست و تصریح کرد: احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال نیازمند اعطای تسهیلات و سرمایه‌های لازم است و در این راستا برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شده است و به منطور اشتغال‌زایی توسعه واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت تولید در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل نیز شاهد تولید اقلام و کالاهای بسیار خوبی هستیم که در تحقق شعار جهش و رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی برای جوانان موثر است.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین تولید اقلامی نطیر ضد یخ بدنه هواپیما، آسفالت برای راه‌ها، دستگاه‌های نظافتی  و شستشو، سموم زراعتی و کشاورزی و زغال صنعتی نشان دهنده رشد و توسعه نخبگان صنعت‌گر استان اردبیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه