English

با دستور استاندار کرمانشاه:

قرارگاه عملیاتی پیگیری مستمر روند اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی تشکیل شد

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به لزوم تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی موثر در زندگی مردم با تشکیل قرارگاه عملیاتی در تمامی شهرستانها، طرح های اولویت دار را به صورت مستمر پیگیری و با اهتمام جدی برای تکمیل آنها شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.

قرارگاه عملیاتی پیگیری مستمر روند اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در نشست پنج ساعته با فرمانداران استان که با رویکرد بررسی و پیگیری آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و اقتصادی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات موجود به منظور تسریع در روند بهره برداری برگزار شد؛ اظهار داشت: در تمامی شهرستان برای طرح های عمرانی، اقتصادی، زیرساختی و زیربنایی قرارگاه عملیاتی باید تشکیل شود.

وی افزود: پایش، بررسی و پیگیری روزانه پروژه هایی که در زندگی و معیشت مردم و بهبود کیفیت خدمات موثر است؛ باید به صورت ویژه انجام شود و اولویت های هر شهرستان بر اساس نقشه راه تدوین شده با اهتمام جدی پیگیری شود.

استاندار کرمانشاه به لزوم تلاش شبانه روزی و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به ویژه مشارکت مردم برای رفع مشکلات تأکید کرد و گفت: در دولت مردمی انتظار می رود مدیران درفرآیند برنامه ریزی با شناخت کامل سطوح توسعه یافتگی راهکارهای دسترسی و تحقق عدالت، پیشرفت و توسعه را بررسی و حتما نقش و مشارکت توسعه مردم محور را مدنظر داشته باشند.

امیری مقدم با بیان اینکه ما خادم و خدمتگزار مردم هستیم؛ تصریح کرد: توسعه امری پویا و فراگیر است و حتماً مردم پای کار خواهند آمد چون ما به اصل ما می توانیم اعتقاد و باور داریم و بی شک با توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات می توانیم چشم انداز مطلوبی را برای آینده استان ترسیم و تدوین کنیم و با همت مضاعف محقق سازیم.

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر فعالیت بر مبنای مدیریت جهادی و مردم محور گفت: ضمن بهبود فضای کسب و کار، رفع مشکلات و موانع فراروی بخش تولید، حمایت و هدایت سرمایه گذاری موثر و مناسب برای استان، تکمیل صنایع تبدیلی، احیای واحدهای راکد و استفاده مطلوب از ظرفیت مرزها و بازارچه های رسمی می توانیم مسیر پیشرفت استان را با شتاب بیشتری پیگیری کنیم زیرا استان کرمانشاه بهشت سرمایه گذاری و فرصت های توسعه است و راه های حضور سرمایه گذاران باز است.

استاندار کرمانشاه با تشریح این مهم که پیگیری امور مردم در اولویت قرار دارد؛ تصریح کرد: صداقت، اخلاص، پاک دستی در کار مدیران در کنار تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی و مردم محور باید مدنظر قرار گیرد و ضمن ارتقای سلامت اداری تلاش شود در مسیر تحول و پیشرفت محکم و قوی حرکت شود.

وی خطاب به فرمانداران گفت: اولویت های سرمایه گذاری در هر شهرستان را برای توسعه مشخص کنید و حتماً بر اساس برنامه های ارائه شده ورود سرمایه گذاران به استان را تسهیل خواهیم کرد تا شاهد رونق معیشتی مردم و پیشرفت اقتصادی استان باشیم.

امیری مقدم خاطرنشان ساخت: از سرمایه گذاران و متقاضیان اجرای پروژه های صنعتی، اقتصادی، زیرساختی و توسعه ای در استان به صورت کامل حمایت خواهیم کرد و مسیر انجام امور آنها را بهبود بخشیده و در تمامی مراحل کنار آنها هستیم، زیرا این سرمایه گذاری سبب اشتغالزایی و کاهش بیکاری در استان و بهبود زندگی مردم می شود.

وی توجه به ظرفیت های توسعه ای استان در حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنعت و استفاده مطلوب از مزیت های مرزهای استان را خاطرنشان ساخت و گفت: برای هر بخش با امکان سنجی و اولویت بندی حرکت خواهیم کرد و از بخش خصوصی دعوت می کنیم برای توسعه استان پای کار بیایند.

استاندار کرمانشاه در ادامه فرمانداران را موظف ساخت با جدیت و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم کار کنند و با مدیریت پیشگیرانه مشکلات حوزه آب شرب را نیز در تمامی بخش ها بررسی کنند تا برای سال آینده در زندگی و معیشت مردم مشکلی ایجاد نشود که بر این اساس کارگروه عملیاتی ویژه مشکلات آب شرب تشکیل شده و با مسوولیت معاون عمرانی به صورت هفتگی تشکیل جلسه خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه