English

علی بهرامی‌زاده:

تعداد ۱۱۰ واحد صنعتی راکد در خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشتند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: پیرو مصوبه کمیته پشتیبانی و مانع‌زدایی و کمیسیون ماده ۱۱ ، شرایط استقرار ۴۳۰ قطعه کارگاهی در برخی از شهرک‌های صنعتی استان پیش بینی شده است.

تعداد ۱۱۰ واحد صنعتی راکد در خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشتند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بهرامی‌زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۴۰ میلیارد تومانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی محروم استان انجام شد.

بهرامی‌زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: به منظور تسهیل در توسعه کسب‌وکار‌ها در جهت توسعه اشتغال در حوزه صنایع کوچک و نیز پیرو مصوبه کمیته پشتیبانی و مانع‌زدایی و کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان، شرایط استقرار ۴۳۰ قطعه کارگاهی در برخی از شهرکهای صنعتی استان پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های ویژه احیا و ارتقای ظرفیت از ۳۲۴ واحد صنعتی راکد تاکنون ۱۱۰ واحد به چرخه تولید بازگشته‌اند و استان در زمره رتبه‌های برتر کشور در احیای واحد‌های راکد است، بطوریکه ۶۲ درصد واحد‌های راکد قابلیت احیا دارند.

بهرامی‌زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های حمایتی در مناطق محروم استان شامل برنامه‌های تمرکززدایی صنعتی با حمایت از سرمایه گذاری در این منطقه ها، انعقاد تفاهم‌نامه با چهار دستگاه اجرایی، احیای واحد‌های راکد با برنامه‌های پایدار، رفع موانع تعیین تکلیف قرارداد‌های اراضی راکد و ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه