English

علی بهرامی زاده:

آغاز واگذاری کارگاه‌های صنعتی در شهرک ها به سرمایه‌گذاران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: به ازای واگذاری هر هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به طور متوسط ۵۴ و به ازای هر هکتار زمین کارگاهی ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

آغاز واگذاری کارگاه‌های صنعتی در شهرک ها به سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: هم‌اینک ۲۲۰۰ طرح صنعتی با ۱۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای ۴۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجراست.

بهرامی زاده این سخنان را در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین بیان کرد و ادامه داد: واگذاری کارگاه‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران آغاز شده است و از این تعداد ۱۰۲۳ طرح ۱۰ تا ۲۵ درصد، ۵۰۰ طرح بین ۲۶ تا ۵۰ درصد، ۶۱ طرح بین ۵۱ تا ۷۵ درصد و ۳۳۳ طرح بالای ۷۶ درصد پیشرفت اجرایی دارد و در حال نصب ماشین‌آلات است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: به ازای واگذاری هر هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به طور متوسط ۵۴ و به ازای هر هکتار زمین کارگاهی ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.  

وی در ادامه تصریح کرد: طبق اساس‌نامه مصوب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین دستورالعمل‌های ابلاغی واگذاری زمین به این شرکت موظف هستیم زمین صنعتی را در قالب جواز تاسیس سرمایه‌گذار و مشخصات مندرج در آن در قالب قرارداد واگذار کنیم.

بهرامی‌زاده در خاتمه متذکر شد: شرایط مناسب واگذاری زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران اعم از میزان آورده کم و اقساط بلندمدت تسهیلات به این صورت است که متقاضیان زمین صنعتی موظفند ظرف یک مدت‌زمان مشخص یک یا ۲ ساله(بر اساس مدت‌زمان اجرای طرح صنعتی‌شان) طرح خود را به اجرا برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه