English

علی بهرامی زاده:

بهره برداری از ۱۰۰ طرح صنعتی در خراسان رضوی تا پایان سال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: زمینه فعالیت طرح‌های صنعتی در حال اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، ما به ازای اجرای کامل هر طرح صنعتی به طور متوسط برای ۲۰ نفر شغل ایجاد می‌شود

بهره برداری از ۱۰۰ طرح صنعتی در خراسان رضوی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تا پایان سال ۱۰۰ طرح صنعتی در مرحله اجرایی نصب ماشین آلات در واحد با کاربری‌های مختلف تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری می‌رسد.

بهرامی زاده در ادامه این خبر افزود: همچنین ۲ هزار و ۱۱۱ طرح صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارند که بخش قابل توجهی از آن‌ها مراحل پایانی کار را می‌گذرانند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اظهار کرد: هم اینک از مجموع طرح‌های صنعتی در حال اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، اجرای ۳۳۳ طرح با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۴ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارد که بیشتر آن‌ها با کمی از کمک‌های مالی می‌توانند به بهره برداری برسند.

وی همچنین متذکر شد: مجریان ۸۰۲ طرح صنعتی دیگر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال ساخت و ساز واحد صنعتی هستند که پیش بینی سرمایه گذاری برای اجرای کامل آن‌ها ۴۷ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال است.

بهرامی زاده یادآور شد: تعداد طرح‌های صنعتی فاقد مراحل پیشرفت فیزیکی و تنها دارای زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۹۷۶ مورد است و سرمایه گذاری برای اجرای کامل این طرح‌ها ۴۸ هزار و ۹۴ میلیارد ریال پیش بینی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: زمینه فعالیت طرح‌های صنعتی در حال اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی شامل نساجی، کانی‌های غیرفلزی، فلزی، غذایی، شیمیایی، سلولزی، خدمات، برق و الکترونیک است و به ازای اجرای کامل هر طرح صنعتی به طور متوسط برای ۲۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

بهرامی زاده در خاتمه خاطرنشان کرد:۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد ۲۹ واحد شهرک صنعتی و ۲۱ واحد ناحیه صنعتی است و از مجموع این تعداد ۲۶ شهرک صنعتی و ۱۴ ناحیه صنعتی فعال بوده و واگذاری زمین در آن در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه