English

فرماندار مراغه:

مدیران پاسخگویی به مردم را وظیفه خود بدانند

فرماندار جدید مراغه با بیان اینکه برای خدمتگزاری بی‌منت به میدان آمده‌ است، گفت: مدیران شهرستان نیز باید از همین روحیه برخوردار باشند و پاسخگویی به مردم را وظیفه خود بدانند.

مدیران پاسخگویی به مردم را وظیفه خود بدانند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، داود اسدیان در مسجد خاتم‌الانبیای مراغه در جمع مردم اظهار داشت: در این مسیر، اولویت، توجه به ظرفیت مردم است و اگر به آنان بها دهیم، بسیاری از مشکلات پیش‌رو حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: پاسخگویی مدیران و دستگاه‌های دولتی و باز بودن درهای اتاق مدیران به روی مردم از خواسته‌های اصلی بنده به شمار می‌رود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه ادامه داد: نباید همه مشکلات را به گردن تحریم‌ها بیندازیم و باید قبول کنیم که ناکارآمدی خودمان باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم به اصلاح امور و خدمتگزاری صادقانه رای داده‌اند، خاطرنشان کرد: باید روان‌سازی خدمت‌رسانی به یک اصل تبدیل شود و با اصلاح امور شاهد تغییر مثبت باشیم.

اسدیان، تقوا، ایمان، تعهد و تخصص را از ویژگی‌های اصلی مدیران دانست و ابراز امیدواری کرد که با رصد مشکلات و با همدلی و اتحاد نسبت به رفع آنها اقدام شود.

فرماندار مراغه با تاکید بر اینکه شأن مدیر فقط خدمتگزاری است، افزود: وعده ما استفاده از ظرفیت شهر و منطقه با رویکرد جوانگرایی خواهد بود و برای تحقق آن مسئولان باید در میان مردم باشند و میز خدمت را در تمام مناطق دایر کنند.

گفتنی است فرماندار مراغه پیش از سخنرانی در مسجد خاتم‌الانبیای مراغه، با پدر بزرگوار شهید کنعانی، نخستین شهید مدافع حرم کشور و استان که در مسجد حضور داشت، دیدار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه