English

محسن نصرپور؛

تولید ۱۷۰ ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای استان

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: تلاش شده حداقل یک سوم زمان برنامه‌ها به مولفه زائران و زیارت بپردازد و در برنامه های ضبط شده نیز گزارشهای ویژه ای از صحن و سرای رضوی و ارائه خدمات به زائران و مجاوران تهیه شود.

تولید ۱۷۰ ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن نصرپور رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر خراسان رضوی و مدیرکل صدا و سیمای استان در خبری اظهار کرد: صدا و سیمای استان برای ایام نوروز ۱۴۰۱، ۱۰ هزار و ۲۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی با مولفه های صلح و آشتی، تالیف قلوب و انس با حریم نورباران رضوی تولید کرده است.

نصرپور این سخنان را در نشست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی عنوان کرد و در ادامه اضافه کرد: این برنامه‌ها شامل هزار و ۲۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و ۹ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: در این برنامه‌ها رویکردهایی چون نشاط آفرینی، امید صادق، خوش‌بینی، جهت دادن آمال و آرزوها به سمت فضایل دینی و تقویت روحیه انسان دوستی و مساوات، تشویق به اصلاح ذات البین و آشتی و خویشتن‌داری، ولایتمداری و بصیرت افزایی دینی مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش شده حداقل یک سوم زمان برنامه‌ها به مولفه زائران و زیارت بپردازد و در برنامه های ضبط شده نیز گزارشهای ویژه ای از صحن و سرای رضوی و ارائه خدمات به زائران و مجاوران تهیه شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی یادآور شد: برای عاشقان امام رضا(ع) و دلدادگان زیارت آن حضرت ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی بیش از ۳۰ مرکز صدا و سیما و ۲۲ شبکه سراسری و بین المللی با بیش از ۲ هزار دقیقه با مشهد پیش بینی شده است تا مشتاقان آن امام بتوانند از فضای معنوی حرم مطهر رضوی بهره مند شوند.

نصرپور در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص و محروم بودن بخشی از جامعه از تشرف به اماکن مذهبی و به ویژه حرم امام رضا(ع) با هدف زیارت از راه دور ویژه برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است که پخش گزارش‌هایی از اماکن مقدس و مذهبی و مستندهای از امامزادگان از جمله این برنامه‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر