English

بازدید شبانه فرماندار رشت از نانوایی های سطح شهر

فرماندار رشت امشب طی بازدیدی سرزده از نانوایی ها، از نزدیک وضعیت نانوایی های سطح شهر رشت از جمله چگونگی پخت نان، رعایت پروتکل های بهداشتی، کیفیت آرد و نان نانوایی ها و آمادگی جهت ارائه خدمات در ایام عید نوروز را بررسی کرد.

بازدید شبانه فرماندار رشت از نانوایی های سطح شهر
به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حمید‌رضا امام پناهی با همراهی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، امشب در جریان این بازدید سرزده از  نانوایان سطح شهر رشت، کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان را مورد بررسی قرار دادند.
 
فرماندار رشت در این بازدید بر آمادگی نانوایی‌های رشت برای خدمات دهی با کیفیت در ایام نوروز تاکید کرد، گفت: در زمینه تامین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی کشیک نوروزی تمام پیش بینی های لازم صورت‌گرفته و به هیچ عنوان مشکلی وجود نخواهد داشت.
بازدید شبانه فرماندار رشت از نانوایی ها
 
وی افزود: دستگاه های نظارتی با دقت و حساسیت بر مراحل ثبت نام در سامانه خرید، تامین و توزیع آرد، وزن چانه و کیفیت پخت نان نظارت خواهند داشت.
 
 امام پناهی با تاکید بر این مطلب که اتحادیه نانوایان در اسرع وقت برنامه و ساعات کاری واحدهای نانوایی‌کشیک نوروزی را تعیین و اعلام کند، افزود: پاکسازی و رعایت بهداشت برای نانوایی‌ها الزامی است و این امر نشانده اهمیت به موضوع سلامت و باعث رضایتمندی مهمانان و گردشگران وهمشهریان است که حتماً باید در دستور کار قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه