English

جواد اسدالهی:

ایجاد ۸۸ ایستگاه بازرسی با ۱۶۰۰ گشت خودرویی در ایام نوروز

جانشین ستاد کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری خراسان رضوی بیان کرد: نظارت بر اماکن متبرکه خراسان رضوی تشدید شده است و در این ایام با انجام بازدید‌های میدانی نظارت‌های ویژه‌ای بر امنیت حوزه حرم مطهر صورت می‌گیرد.

ایجاد ۸۸ ایستگاه بازرسی با ۱۶۰۰ گشت خودرویی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد اسدالهی جانشین ستاد کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ایجاد ۸۸ ایستگاه بازرسی ویژه نوروز در خراسان رضوی که ۴۶ ایستگاه ایست و بازرسی از این تعداد به صورت موقت و ۴۲ ایستگاه بطور دائم فعال خواهند بود که برخی از آن‌ها در مبادی ورودی استان مستقر هستند.

اسدالهی در ادامه این خبر افزود: به دنبال میزبانی شایسته از زائران حرم رضوی هستیم و در ایام نوروز هفت هزار و ۵۰۰ نفر با یک هزار و ۶۰۰ واحد گشتی خودرویی در هر شیفت به زائران و مجاوران خدمات انتظامی ارائه می‌کنند.

جانشین ستاد کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری خراسان رضوی متذکر شد: علاوه بر آن‌ها ۴۰۰ پلیس افتخاری و گشت رضویون هم در مناطق مختلف شهری بویژه مناطق جرم خیز فعالیت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: نظارت بر اماکن متبرکه خراسان رضوی تشدید شده است و در این ایام با انجام بازدید‌های میدانی نظارت‌های ویژه‌ای بر امنیت حوزه حرم مطهر صورت می‌گیرد تا زائران در آرامش کامل سفر خود را انجام دهند.

جانشین ستاد کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری خراسان رضوی یادآور شد: با نظارت و کنترل سارقان سابقه دار و همچنین لغو مرخصی برخی از مجرمان، برخورد با اراذل و اوباش و معتادان متجاهر بستر مناسبی برای مسافران فراهم خواهد شد.

اسدالهی در خاتمه خاطرنشان کرد: نظارت‌های محسوس و نامحسوس از اماکن گردشگری نیز انجام می گیرد و در نوروز ۱۴۰۱ کنترل پارک‌ها و ایستگاه‌های مترو با رصد بیشتر انجام می‌گیرد و موارد مشکوک مورد بررسی ویژه قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه