English

جواد رجبیان:

خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بیماریهای خاص در ایام نوروز

مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعدادی از مراکز به علت دسترسی راحت‌تر مردم خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهند و تعدادی دیگر هم خدماتشان در نوبت‌های صبح و عصر خواهد بود.

خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بیماریهای خاص در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد رجبیان مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: در ایام نوروز مراکز تخصصی بیماران خاص و صعب‌العلاج فعال است و به زائران و مجاوران رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند.

جواد رجبیان در ادامه این خبر اظهار کرد: دراین ایام، خدمات شیمی درمانی بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان‌های امام رضا (ع)، قائم (عج)، شهید هاشمی‌نژاد و امید، بیماران تالاسمی و هموفیلی در کلینیک فوق‌تخصصی سرور، بیماران دیالیزی غیرکرونایی در همه مراکز خصوصی و دولتی و بیماران دیالیزی مبتلا به کرونا در درمانگاه خیریه آل محمد (ص) و بیمارستان شریعتی ارائه می‌شود.

مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: همچنین در این ایام بیمارستان موسی بن جعفر (ع) و دارالشفاء امام (ع) نیز برای دسترسی راحت‌تر زائران امام رضا (ع) در موارد مختلف از جمله دیالیز آماده خدمات رسانی است.

وی با اشاره به خدمات رسانی به بیماران دیابتی تصریح کرد: در قالب این برنامه همه درمانگاه‌های عمومی به بیماران مبتلا به دیابت خدمات‌رسانی می کنند.

مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: تعدادی از مراکز به علت دسترسی راحت‌تر مردم خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهند و تعدادی دیگر هم خدماتشان در نوبت‌های صبح و عصر خواهد بود، تعدادی از مراکز هم در قالب ۳ یا ۴ نوبت کاری به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم هستند.

رجبیان در خاتمه خاطرنشان کرد: تأمین دارو‌های مورد نیاز بیماران خاص و صعب‌العلاج در ایام نوروز پیش‌بینی و در این ایام ۳۰ درصد بیشتر از مقدار معمول انواع دارو‌های مصرفی این نوع بیماران ذخیره شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه