English

زهرا آهنگرزاده:

کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: افزایش سرعت وزش باد در مناطق بادخیز خراسان رضوی به ویژه در مناطق شمال و شرق این استان پدیده غالب جوی طی امروز و فردا می‌باشد.

کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با ورود سامانه بارشی و سرد به این استان، کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا همراه با بارش باران و برف در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی می‌شود.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اظهار کرد: همچنین بر اثر فعالیت این سامانه و کاهش دمای هوا ، بارش‌ها در اغلب مناطق استان شنبه شب و صبح یکشنبه هفته آینده به صورت بارش‌ پراکنده برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین با فعالیت این سامانه طی روزهای ابتدایی هفته آینده، بارش‌های پراکنده‌ باران در نواحی شمالی و برخی نقاط مرکزی این استان پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات شمالی استان برای جمعه شب نیز دور از انتظار نیست و دمای هوای اغلب مناطق استان خراسان رضوی از امروز کاهش می‌یابد.

آهنگرزاده متذکر شد: افزایش سرعت وزش باد در مناطق بادخیز خراسان رضوی به ویژه در مناطق شمال و شرق این استان پدیده غالب جوی طی امروز و فردا می‌باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲ درجه زیر صفر تا ۱۷ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۱ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به حدود یک درجه زیر صفر می‌رسد.

وی همچنین ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۶ درجه زیرصفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آهنگرزاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌های بردسکن و تربت‌حیدریه با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه