English

۹ هزار نانوایی در تهران به دستگاه‌های کارتخوان مجهز شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خبر داد که 9 هزار نانوایی این استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند.

9 هزار نانوایی در تهران به دستگاه‌های کارتخوان مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری موج، طرح کارت‌ هوشمند نانوایی‌ها و تجهیز نانوایی های کشور به کارت خوان از مدتها قبل آغاز شده است. ​حشمت‌اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در خصوص اینکه چه تعداد از نانوایی ها در تهران به کارتخوان مجهز شده اند گفت: حدود ۹ هزار نانوایی استان تهران به دستگاه کارت خوان هوشمند تجهیز شدند و حدود ۵۰۰ نانوایی به دلیل برخی مشکلات باقی مانده است.

وی در خصوص مزیت‌های طرح کارت‌ هوشمند نانوایی‌ها گفت: این طرح مزیت‌های بسیاری برای ما داشته است از جمله این مزیت‌ها افزایش اشرافیت ما بر نانوایی‌ها است به گونه‌ای که ما می‌توانیم ساعت شروع به کار نانوایی‌ها و تعطیلی آن‌ها را رصد کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: این طرح موجب شد تا میزان آرد تحویلی به نانوایی‌ها برای پخت نان مشخص باشد و به واسطه این طرح دولت هم برای حمایت از نانوایی‌ها در انتهای هر روز ۱۵درصد کل فروش آن‌ها را بابت هزینه‌هایی که داشتند به حساب آن‌ها واریز می‌کند و این ظرفیتی بوده که دولت برای نانواها در نظر گرفته است.

عسگری در خصوص معایب و ضعف‌های این طرح افزود: از آنجایی که این طرح یک طرح جدیدی است مشکلاتی هم برای نانواها ایجاد شده است مانند مشکلات فنی،‌ کمبود رول کاغذ و... که دولت به دنبال حل این مشکلات است به گونه‌ایی که سعی شده بجای یک کارتخوان دو کارتخوان هوشمند به نانوایی‌ها داده ‌شود که برخی از این مشکلات حل شود.

وی خاطر نشان کرد: به علت جدید بودن طرح مردم آشنایی کافی با آن ندارند چرا که تا قبل از آن پرداخت هزینه نان را به صورت دستی بوده و این عدم آشنایی مشکلاتی را ایجاد کرده که به مرور زمان و آشنایی بیشتر مردم با آن این مشکلات حل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی