English

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام:

۵۰۰ کارتخوان هوشمند در نانوایی های استان نصب شد

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام از نصب و راه اندازی ۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های این استان خبر داد.

۵۰۰ کارتخوان هوشمند در نانوایی های استان نصب شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، هوشنگ نادری در خصوص تجهیز کلیه نانوایان استان به دستگاه کارتخوان‌ نیز اظهار داشت: بر اساس بررسی ها و گزارش­ های آمده تاکنون نسبت به نصب و راه اندازی تعداد ۵۰۰ دستگاه کارتخوان در واحدهای نانوایی اقدام و لیست اطلاعات مابقی واحدها به بانک سپه جهت تهیه و نصب دستگاه کارتخوان تحویل شده که در چند روز آتی نسبت به تکمیل کلیه واحدها با دستگاه کارت خوان اقدام خواهد شد.

وی یادآور شد: مجموع واحدهای فعال نانوایی در سطح استان ایلام ۷۳۴ واحد است که کلیه اطلاعات مربوط به متصدیان از جمله آدرس واحد و میزان سهمیه در سامانه جامع بازرگانی دولتی ایران شناسایی و ثبت شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام افزود: همچنین نسبت به ارزیابی اطلاعات کلیه واحدها اقدام شده و بعضاً تعداد محدودی مغایرت آماری وجود داشته که نسبت به رفع مغایرت و اصلاح آن از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام شده است.

نادری با تشریح سامانه های هوشمند نظارت و بازرسی واحدهای خبازی ایلام تاکید کرد: طرح عملیاتی پایش و شناسایی کلیه واحدهای نانوایی توسط کمیته نظارت صورت پذیرفته و نسبت به جانمایی هر واحد نانوایی در سامانه نیز اقدام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به فوت تعدادی از متصدیان واحدهای نانوایی برابر قوانین نظام صنفی، اتحادیه نانوایان نسبت به معرفی ورثه متوفی اقدام و با هماهنگی کارگروه فرعی آرد و نان با تهیه مشخصات متصدی فعلی و مالک جواز کسب زمینه تغییر و اصلاح جواز کسب های فعلی فراهم شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام در خصوص تیم نظارت استان نیز گفت: جلسات کارگروه آرد و نان بصورت منظم تشکیل و بر اساس اطلاعات اخذ شده از تیم های بازرسی که بصورت هفتگی از کلیه واحدهای نانوایی بازدید می نمایند و نسبت به ارزیابی، تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی نانوایان و در صورت نیاز اصلاح رویه ها و امور اقدام لازم انجام می گیرد.

نادری اظهار داشت: این در حالی است که گزارش روزانه آرد و نان و بازرسی ها از نانوایی های استان نیز به صورت روزانه و مرتب به معاونت هماهنگی امور اقتصادی برای انعکاس به وزارت کشور ارسال می­ شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح علاوه بر قطع دست دلالان از فروش و عرضه آرد خارج از شبکه وضعیت آرد و نان ساماندهی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه