English

علیرضا عرفانی خبر داد؛

پلمب و جریمه۴۰ میلیون ریالی برای یک نانوایی در تربت جام

مدیرجهاد کشاورزی تربت جام بیان کرد: یک واحد نانوایی روز گذشته به علت کم فروشی و تخلفات مختلف به دستور مقام قضایی پلمب و به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون ریال محکوم گردید.

پلمب و جریمه۴۰ میلیون ریالی برای یک نانوایی در تربت جام

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا عرفانی  مدیرجهاد کشاورزی تربت جام در خبری اطلاع داد: یک واحد نانوایی روز گذشته به علت کم فروشی و تخلفات مختلف به دستور مقام قضایی پلمب و به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون ریال محکوم گردید.

عرفانی در ادامه این خبر اعلام کرد: سایر تخلفات این واحد تولیدی از سوی بازرسان این مدیریت دردست بررسی و اعمال قانون برای معرفی به تعزیرات حکومتی است که پس از واریز جریمه‌ها به مراجع قضایی برای تصمیم گیری معرفی خواهد شد.

مدیرجهاد کشاورزی تربت جام همچنین تصریح کرد: بازرسان این مدیریت در بحث معیشت و تأمین امنیت غذایی مردم و در دفاع از حقوق آن‌ها باجدیت تمام وارد شده اند و با پشتوانه دستگاه قضایی، با متخلف ها به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد: مردم هرگونه تخلف صورت گرفته به‌خصوص در بحث نانوایی‌ها را به بازرسان جهاد کشاورزی گزارش داده تا با همراهی دستگاه قضا در برخورد با تخلفات اثبات شده اقدام کنند.

مدیرجهاد کشاورزی تربت جام اظهار کرد: ضمن قدردانی از همراهی دادستان که بصورت شبانه روزی در رصد فعالیت نانوایان و بازار، همراه و پشتوانه محکم وهمیشگی بازرسی و نظارت این مدیریت هستند، ساعات پخت نانوایان باید در معرض دید همه مردم قرارگیرد.

عرفانی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: خروج آرد از محل نانوایی تحت هر شرایطی ممنوع و با عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون معرفی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه