English

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری امور گندم، آرد و نان

جلسه شورای سیاست‌گذاری امور گندم، آرد ونان شهرستان به ریاست مرتضی حیدری فرماندار قم در تالار امام رضا (ع) فرمانداری با حضور اعضا برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری امور گندم، آرد و نان

به گزارش خبرگزاری موج قم، در این جلسه در مورد پراکندگی مجوز نانواییها در مناطقی که تراکم جمعیتی جدید ایجاد گردیده و شهرک های اطراف با بازنگری در شیوه تاسیس نانوایی های جدید بر اساس ضوابط و معیار های قا نونی مورد تصویب شورای سیاست‌گذاری و ارایه طرح های پیشنهادی اعضا قرار گرفت.

فرماندار قم با تاکید بر ساماندهی سهمیه آرد دولتی بر اساس برنامه شیوه نامه جدید و تشویق نانوایان برتر در شاخص های رعایت حقوق مشتریان، کیفیت نان، رعایت نرخ و بهداشت گفت :سهمیه بندی آرد دولتی که دولت محترم در این شرایط خاص کشور یارانه پرداخت میکند نباید در اختیار نانوایانی قرار گیرد که رعایت ضوابط را انجام نمیدهند و نانوایان برتر را باید تشویق کنیم و یکی از راه‌های آن اختصاص سهمیه به زحمت کشان برتر است که با رعایت حقوق مردم بهترین خدمات را به آنان میدهند که این موضوع لازمه‌اش ترمیم حوزه بازرسی و تشدید نظارت است.

ریس شورای سیاست‌گذاری امور گندم، آرد و نان شهرستان پیشنهاد دادن با ایجاد اعتدال در نرخ نان، همزمان باید کیفیت  نان افزایش یابد، حقوق کارگران طبق قانون کار پرداخت شود و نسبت به کسانی که از ضوابط مقرر تعدی میکنند و نسبت به رعایت حقوق مردم از نظر وزن نان و کیفیت و قیمت آن مراعات نمیکنند شدت عمل بیشتری به کار گرفته شود. فرماندار قم در ادامه افزود تمامی تصمیمات باید در شوراهای بالا دستی تصویب و بعد جنبه اجرایی پیدا کند و تا اعلام رسمی نرخ نان چنانچه نانوایان افزایش قیمت خودسرانه داشته باشند برابر مقررات با آنها رفتار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه