English

کرونا تاثیری بر اعتقادات و شعارهای ما ندارد

فرماندار قم گفت: هر چند کرونا باعث تغییر سبک زندگی شده ولی تاثیری بر شعارها و اعتقادهای ما نخواهد گذاشت و قادر به این امر نیز نمی باشد.

کرونا تاثیری بر اعتقادات و شعارهای ما ندارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مرتضی حیدری با بیان اینکه در دنیای کفر نسبت به دنیای اسلام اتحاد بیشتری مشاهده می شود افزود: در سایه این اتحاد توانستند قدس را در چنگال خود اسیر کنند ولی حضرت امام (ره) با زیرکی و درایت آزادی قدس را جز اهداف و آرمان‌های انقلاب برشمرد و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرد و همچنان نیز این هدف با درایت رهبر معظم انقلاب تداوم دارد.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته با برپایی راهپیمایی خودرویی و موتوری روش جدیدی را برای راهپیمایی ابداع کردیم که در تاریخ ماندگار شد افزود: ستاد ملی کرونا برای روز قدس نیز راه‌هایی را برای ظهور و بروز اعتقادهای مربوط به این روز باز کردند و ما مقید به این دستورالعمل‌ها هستیم.

فرماندار قم همچنین با استقبال از برنامه برافراشتن پرچم فلسطین در روز قدس گفت: قدس از باورهای دینی ملت ایران ریشه دوانده است و تمام شعارهای ما نیز نشات گرفته از شعور باطنی و اعتقادهای قلبی است.

حیدری اهمیت فضاسازی در نهادها و اداره‌های استان برای این روز را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از ویژگی‌های مدیرانی که در قم مدیریت می کنند انقلابی بودن است و در قم چنین شرایطی نیز اقتضا می کند و کسی که در قم مسئولیتی را بر عهده دارد باید نسبت به مناطق دیگر به آرمان‌های انقلاب و شعائر دینی مقیدتر، دلسوزتر، علاقه‌مندتر و جدی تر باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: چون سبک حرکت ما برای روز قدس عوض شده است فعالیت شهرداری خیلی ضروری تر است و باید در فضاسازی عمومی شهر زحمت بیشتری بکشد و دستگاه‌ها نیز به کمک شهرداری بیایند تا این فضا را در شهر ایجاد کنیم و ذهن نسل جدید را با این موضوع عمق بیشتری ببخشیم.

حیدری یادآور شد: در فضای مجازی می‌توانیم اطلاعات غنی تری را به مخاطبان منتقل کنیم چرا که این فضا، مرزها را در هم نوردیده از این رو می تواند برای تبیین این مساله بر اساس اعتقادهایمان موثر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی