English

فروش الکترونیکی ۳۳۰۰ فروشگاه در قم

فرماندار قم از فروش الکترونیکی 3300 فروشگاه در قم خبرداد.

فروش الکترونیکی 3300 فروشگاه در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مرتضی حیدری روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، فرماندهی و مقابله با بحران استانداری قم افزود: گرایش به استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای فروش به شدت افزایش یافته‌ و این موضوع با شیوع کرونا با جهش قابل توجهی مواجه بوده‌است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در ۳۸ رسته مختلف، سه هزار و۳۲۷ فروشگاه در قم فروش الکترونیکی دارند که امیدواریم این آمار تا پایان سال به پنج هزار فروشگاه افزایش یابد.

فرماندار قم ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ فروشگاه صنفی و غیرصنفی در استان موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی شدند که این نماد بستر تراکنش مالی در بستر الکترونیکی را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا نابود نشده و به عناوین و شکل‌های مختلف همچنان در حال جولان دادن است، افزود: اگرچه همچنان وضعیت قم آبی است ولی این شرایط شکننده می‌باشد.

حیدری با تاکید بر ضرورت همراهی دستگاه‌های مختلف استان در اجرای طرح شهید سلیمانی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی برای مقابله با کرونا در قالب این طرح سازماندهی و اقدام‌های موثری انجام داده‌اند که تامین خودرو برای حمل و نقل این تیم ها از جمله چالش‌های اجرای این طرح است.

فرماندار قم،افزود:تنها گذاشتن بهداشت و درمان دراجرای طرح شهید سلیمانی مطلوب نیست و تامین تجهیزات مورد نیاز تیم‌های رهگیری برای شناسایی و پیگیری بیماران ضروری است.

وی با اشاره به ثبت چهار فوتی بیماری کرونا در یک روز گفت: اعلام ۴ مرگ کرونایی در یک روز و در زمانی که برای هفتهها آمار فوتی های کرونای در این استان بین صفر تا ۲ نفر بود، رعشه بر جان مردم می‌اندازد که تبیین شرایط و دلایل این موضوع ضروری است.

حیدری تاکید کرد: از مرحله ایجاد رعب برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی گذشته‌ایم و امروز نیاز به کارهای فرهنگی و اقناعی در این زمینه وجود دارد به همین دلیل ثبت چنین آماری که تمام آنها دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند، نیاز به تبیین درست دارد.

وی با تاکید بر اینکه در اطلاع رسانی نیاز به تحول و ایجاد خلاقیت و مدل جدیدی در سطح استان وجود دارد گفت: افول رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیاز به تغییر رویکرد رسانه های قم برای تبیین شرایط حساس کنونی است.

فرماندار قم تاکید کرد: در جدول مقایسه ملی، قم در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارد که نیاز است تا این شرایط به خوبی تبیین و اقدام‌های مناسب برای حفظ این وضعیت در دستور کار قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه