English

وحیدرضا فریدونی اعلام کرد؛

فعالیت ویژه ۵۰۰ واحد نانوایی مشهد در دهه آخر صفر

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: در ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر با توجه به حضور انبوهی از مشتاقان ائمه معصومین (ع) در مشهدالرضا، بیش از ۵۰۰ واحد نانوایی مستقر در رینگ اطراف حرم رضوی و مسیرهای منتهی به شهر و نیز کمپ‌های استقرار زائران به بصورت فوق العاده نان پخت می‌کنند.

فعالیت ویژه ۵۰۰ واحد نانوایی مشهد در دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وحیدرضا فریدونی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۵۰۰ واحد نانوایی جهت تامین نان زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر به صورت فوق‌العاده در مشهد فعالیت دارند.

فریدونی در ادامه گفت: در ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر با توجه به حضور انبوهی از مشتاقان ائمه معصومین (ع) در مشهدالرضا،  بیش از ۵۰۰ واحد نانوایی مستقر در رینگ اطراف حرم رضوی و مسیرهای منتهی به شهر و نیز کمپ‌های استقرار زائران به بصورت فوق العاده نان پخت می‌کنند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: در این ایام جهت تامین نان و تسهیل در امر خدمت رسانی به زائران و مجاوران، آرد مورد نیاز این واحدهای نانوایی به صورت فوق العاده اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از زائران با پای پیاده به مشهد مقدس مشرف خواهند شد و مواکب در مبادی ورودی شهر و جاده‌ها مشغول به خدمت رسانی خواهند بود، تهمیدات لازم جهت تامین آرد برای تولید نان این مواکب بین راهی منتهی به مشهد نیز اندیشیده شده است.

فریدونی تاکید کرد: تمامی واحدهای پخت نان در این ایام، وظیفه دارند با توجه به محدودیت‌های ترافیکی نسبت به خرید به موقع آرد مورد نیاز خود اقدام کنند و که هیات‌های مذهبی و موکب‌داران برای تهیه نان در این ایام می‌توانند به شورای هیات مذهبی مراجعه کنند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی همچنین یادآور شد: اختصاص سهمیه ویژه آرد به واحدهای پخت نان صنعتی جهت تامین و توزیع نان کیوسکهای فروش نان اطراف حرم مطهر و فروشگاه‌های مرتبط از دیگر اقدامات اندیشیده شده همگام با روزهای پایانی ماه صفر در مشهد و استان خراسان رضوی می باشد.

فریدونی خاطرنشان کرد: تامین و حمل به موقع گندم مورد نیاز کارخانجات آرد استان بخش دیگری از تمهیدات اندیشیده شده همگام با روزهای پایانی ماه صفر در خراسان رضوی و مشهد است و گندم مورد نیاز کارخانجات آرد نیز جهت تامین ذخیره آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی تامین و ارسال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه