English

حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد:

ویژه برنامه‌های عزاداری دهه اول ماه محرم در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: در دهه نخست ماه محرم در رواق امام خمینی(ره) در ساعات مختلف و در رواق دارالحجه، مسجد گوهرشاد و صحن قدس نیز مراسم عزاداری برگزار می شود.

ویژه برنامه‌های عزاداری دهه اول ماه محرم در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در خبری اعلام کرد: مراسم اذن عزا و تعویض پوش ضریح مطهر و پرچم گنبد ساعت ۱۸ هفتم مرداد در ایوان قبله بست شیخ طبرسی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد ادامه داد: در دهه نخست ماه محرم در رواق امام خمینی(ره) در ساعات مختلف و در رواق دارالحجه، مسجد گوهرشاد و صحن قدس نیز  مراسم عزاداری و سخنرانی و مرثیه سرایی و قرائت ادعیه و زیارتنامه برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی همچنین اضافه کرد: محفل "احلی من‌العسل" سیزدهم و محفل "شیرخوارگان حسینی" نیز چهاردهم مرداد در رواق امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه متذکر شد: مراسم عزاداری ویژه بانوان نیز در رواقهای حضرت زهرا(س)، دارالحجه و دارالمرحمه پیش‌بینی شده است و در این مراسم سخنرانان، قاریان قرآن و مرثیه خوان‎ها از بانوان هستند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: برگزاری محفل قرآنی، حلقه معرفت، نشست‌های پرسمان دینی، عزاداری ویژه کودکان در رواق کودک، پاسخگویی به شبهات، برپایی میزهای خدمت به زائران ، اجرای برنامه برای گروه و کاروان‌های زیارتی و اجرای مراسم عزاداری ابناء الرضا(ع) از دیگر برنامه های این ایام است.

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد در خاتمه افزود: مراسم عزاداری دهه اول محرم ویژه زائران غیر ایرانی نیز در صحن کوثر، رواق دارالمرحمه و صحن غدیر برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه