English

فاطمه نوروزیان در پی وضعیت فوق بحرانی کرونا در هرمزگان مطرح کرد؛

لغو برنامه عزاداری تاسوعا در پارک غدیر بندرعباس/ تاکید علما دینی بر حفظ جان مردم

رییس روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برنامه ای که تحت عنوان اجتماع بزرگ عزاداران تاسوعای حسینی قرار بود کنار پرچم بوستان غدیر بندرعباس برگزار شود ، لغو شد.

لغو برنامه عزاداری تاسوعا در پارک غدیر بندرعباس/ تاکید علما دینی بر حفظ جان مردم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تشریح کرد: اطلاعیه دعوت مردم به مراسم  عزاداری تاسوعا در پارک غدیر بندرعباس در فضای مجازی منتشر و مورد توجه رسانه ها واقع شده بود که پیگیری موضوع با فوریت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وضعیت فوق بحرانی کرونا در استان و شهرستان، رایزنی های لازم با معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان انجام شد و‌ با تدبیر استانداری و‌ هماهنگی فرمانداری بندرعباس، این برنامه برای سلامت شهروندان لغو شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در شرایط کنونی، علما و‌ بزرگان دینی و‌ همچنین مدیران اجرایی و بهداشتی و‌ درمانی بر حفظ جان مردم در برابر کرونا به عنوان یک اولویت اصلی تاکید دارند و لغو این برنامه نیز در راستای سیاست های ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل واکسیناسیون عمومی و‌ کنترل اساسی بیماری کرونا، مراسم عزاداری بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی سال آینده پرشکوه تر برگزار می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه