English

معاون سابق حفاظت، اطلاعات سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

امروز خیلی ها ادعای انقلابی بودن می کنند

معاون سابق حفاظت، اطلاعات سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز خیلی ها ادعای انقلابی بودن می کنند؛ اما کسی انقلابی واقعی است که به شهدایی مانند شهید جهان آرا اقتدا کند و در بی نامی و بی نشانی به مردم خدمت کند.

امروز خیلی ها ادعای انقلابی بودن می کنند

به گزارش موج قزوین، مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با حضور معاون سابق حفاظت، اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج،) استان، فرمانده حوزه نرجس خاتون (س) و مردم ولایی شهر مهرگان در جوار مزار شهدای گمنام شهر مهرگان برگزار شد.

در این مراسم قدوسی فر ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت و آزادسازی خرمشهر گفت: جنگ تحمیلی، جنگ ایران در مقابل دنیای غرب و شرق بود؛ بهترین فرماندهان نظامی آمریکا و اسرائیل و بهترین تجهیزات نظامی از ۳۳ کشور دنیا در خدمت صدام بود و ما کشوری بودیم تنها با مشکلات داخلی زیاد و فاقد تجهیزات نظامی اما دست خدا بالای دست هاست.

معاون سابق حفاظت، اطلاعات سپاه صاحب الامر (عج) استان تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ما با دست خالی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم چون اگر شما در مسیر خدا حرکت کنید خداوند در قرآن قول داده که شما را یاری خواهد کرد.

وی افزود: ما در زمان جنگ معجزات الهی را به طور مستمر با چشم می دیدیم.

قدوسی فر ادامه داد: وقتی فرماندهی جنگ از دست فرماندهان لیبرالی به دست جوانان انقلابی افتاد، ورق جنگ برگشت.

وی در پایان عنوان کرد: امروز خیلی ها ادعای انقلابی بودن می کنند؛ اما کسی انقلابی واقعی است که به شهدایی مانند شهید جهان آرا اقتدا کند و در بی نامی و بی نشانی به مردم خدمت کند. امروز جنگ، جنگ بی عفتی، بی حجابی و دنیا طلبی علیه حق است و ما باید بصیرت، بینش و عمق نگاهمان رو به وقایع بیشتر کنیم.

این مراسم با مداحی و اجرای گروه سرود هنیبیه و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه