English

رئیس کمیته امداد آبیک خبرداد:

مشارکت ۱۸ میلیاردی آبیکی ها در کمک به نیازمندان

رئیس کمیته امداد آبیک گفت: مردم نیکوکار طی سال گذشته با کمک بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومانی در طرح های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت و به نیازمندان آبیک کمک کردند.

مشارکت ۱۸ میلیاردی آبیکی ها در کمک به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مجید رشوند رئیس کمیته امداد آبیک بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به نیازمندان و محرومان طرح های مختلفی را به اجرا درمی آورد که همه این طرح ها براساس نیت نیکوکاران تعریف شده است.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار طی سال گذشته با کمک بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومانی در طرح های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت و به نیازمندان آبیک کمک کردند.

رئیس کمیته امداد آبیک اضافه کرد: از این میزان مشارکت بیش از سه میلیارد و ۲۳ میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از ۵۷۶ میلیون تومان نذر و قربانی، بیش از یک میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان اکرام ایتام و بیش از دو میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان اکرام محسنین بوده است.

وی افزود: همچنین بیش از دو میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان مشارکت در طرح احسان حسینی، بیش از ۶۵۴ میلیون تومان مشارکت در جشن عاطفه ها و بیش از یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان مشارکت جشن نیکوکاری بوده است.

رشوند عنوان کرد: در این مدت مردم نیکوکار بیش از ۳۰۱ میلیون تومان در زمینه اشتغال نیازمندان و بیش از ۵۶۱ میلیون تومان برای تأمین معیشت نیازمندان مساعدت و کمک مردمی را داشته ایم.

وی یادآورشد: مردم نیکوکار علاوه بر مراجعه حضوری، می توانند از طریق کد مهربانی# ۰۲۸۳*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان شهرستان آبیک اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه