English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

توزیع ۶۶۵ قلم لوازم خانگی میان نیازمندان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از نیازهای مهم و ضروری مردم لوازم خانگی است تا روند زندگی آنها با کمترین به نام مشکل رفع شود.

توزیع ۶۶۵ قلم لوازم خانگی میان نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، همت امانی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در مراسم توزیع ۶۶۵ قلم لوازم خانگی میان نیازمندان و محرومان بیان کرد: تمام این اقلام به نیابت از شهداء توزیع می شود از این رو بر روی هر یک از لوازم خانگی نام یک شهید و تصویرش نصب شده است.

وی ادامه داد: این اقلام شامل یخچال، تلویزیون، بخاری، ماشین لباسشویی، آبگرمکن و همچنین ۱۰۰ بسته سبد کالای مصرفی است که در نقاط مختلف استان توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: همه این اقلام با مشارکت خیران و منابع داخلی کمیته امداد تأمین شده است که حاصل این هم افزایی خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان است.

وی افزود: طی سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ میلیون و ۱۵۴ هزار تومان کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری و برای محرومان هزینه شده است.

امانی عنوان کرد: بیشترین مراکز نیکوکاری در استان قزوین ۶۴، ۲۳ و ۱۳ مرکز به ترتیب در قزوین، بوئین زهرا و آبیک است که بالاترین میزان کمک های جمع آوری شده در قزوین بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان بوده است و در بوئین زهرا بیش از ۱۵ میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز نیکوکاری کار خدمت رسانی به مردم با روند سریع تری اجرا می شود چراکه کار مردمی بوده و از روند پر پیچ و خم اداری خبری نیست.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مراکز نیکوکاری مستقل بوده و در کنار نظارت های موجود تنها از سامانه ای بهره مند هستند که کمک های ارائه شده براساس کد ملی در آن سامانه ثبت می شود.

وی توضیح داد: این سامانه علاوه بر اینکه به عدالت در توزیع کمک ها کمک می کند از سوء استفاده افراد غیرنیازمند جلوگیری می کند چراکه هر گونه کمکی در این سامانه بر محور کدملی ثبت و رهیگیری می شود.

امانی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به مراکز مختلف نیکوکاری تحویل داده و یا از طریق کد مهربانی# ۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی