English

معاون کمیته امداد استان قزوین:

صدقه پیامکی و مجازی خدمت رسانی به محرومان را سرعت می دهد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: صندوق های صدقات در نقاط مختلف استان وجود دارد ولی به مردم توصیه می کنیم از روش های نوین پرداخت صدقه همچون صدقه پیامکی و روش های مجازی استفاده کنند.

صدقه پیامکی و مجازی خدمت رسانی به محرومان را سرعت می دهد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، همت امانی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: ابعاد مختلف زندگی ما هر روز در حال تغییر و ایجاد فرایندهای تسهیلی است تا بتوانیم با رویکردهای سهل تری امور خود را اداره کنیم.

وی ادامه داد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز تلاش ما بر این است که از فرصت های موجود استفاده کنیم تا فرایند خدمت رسانی به محرومان تسریع پیدا کند از این رو یکی از اقداماتی که صورت گرفته ایجاد بسترهای مناسب برای جمع آوری کمک های مردمی است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: استفاده از روش های نوین اقدامی است تا مردم با روشی شایسته و سهل تر کمک های خود را ارائه کنند که یکی از این روش های ساده شیوه پیامکی است.

وی افزود: در روش پیامکی تنها با شماره گیری کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* می توان کمک به نیازمندان و محرومان کمک کرد، در این روش دیگر نیاز به داشتن اینترنت در گوشی تلفن همراه نیست.

امانی عنوان کرد: یکی از مزیت های این روش این است که حتی می توان کمک خود را به نیازمندان مناطق مختلف استان اهداء کرد؛ از این رو اگر کسی از کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* استفاده کند، کمک وی به نیازمندان استان اهداء می شود.

وی تصریح کرد: اما اگر کسی از کر مهربانی # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* استفاده کند، کمک اهدایی برای نیازمندان شهرستان البرز، با کد # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان تاکستان و با # ۰۲۸۳*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان آبیک صرف می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین کد # ۰۲۸۴*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان آوج، کد # ۰۲۸۵*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان بوئین زهرا، کد # ۰۲۸۲*۸۸۷۷* برای محرومان آبگرم و کد # ۰۲۸۷*۸۸۷۷* برای نیازمندان اقبالیه  اختصاص می یابد.

وی اظهارکرد: برای کمک به نیازمندان الموت شرقی کد # ۰۲۸۸*۸۸۷۷*، به محرومان الموت غربی کد # ۰۲۸۹*۸۸۷۷* برای نیازمندان طارم سفلی کد # ۰۲۸۱۰*۸۸۷۷*، برای محرومان اسفرورین کد # ۰۲۸۱۱*۸۸۷۷*، برای نیازمندان خرمدشت کد # ۰۲۸۱۲*۸۸۷۷*، برای محرومان دشتابی کد # ۰۲۸۱۳*۸۸۷۷*، برای نیازمندان رامند کد # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷*، برای محرومان شال کد # ۰۲۸۱۵*۸۸۷۷* و برای نیازمندان ضیاء آباد کد # ۰۲۸۱۶*۸۸۷۷* اختصاص یافته است.

امانی توضیح داد: علاوه بر این روش، امکان ارائه کمک به محرومان از طریق سایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به نشانی   https://emdad.ir/node/۲۱۴فراهم است همچنین سایت www,۳۳۸۰۸.ir نیز برای کمک به محرومان آماده خدمت رسانی است.

وی یادآورشد: استفاده از این روش ها موجب می شود تا جمع آوری کمک ها سرعت یابد و به دنبال آن نیز هزینه کرد کمک های جمع آوری شده برای محرومان سرعت پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه