English

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

امدادرسانی به محرومان از مصادیق امیدآفرینی است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از مصادیق امید این است که جامعه به گونه ای باشد که مستضعفان از کمک نیکوکاران ناامید نباشند؛ در نتیجه بدانیم که در جامعه افرادی به فکر دیگران هستند.

امدادرسانی به محرومان از مصادیق امیدآفرینی است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، ناصری ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم نذر امید که در مسجد المهدی مینودر برگزار شد، بیان کرد: نذر امید یعنی امید داشته باشیم و این همان بیان الهی است که می فرماید از رحمت الهی ناامید نباشید.

وی ادامه داد: امید به رحمت الهی یعنی اگر شایستگی برای خود ایجاد کنیم مشمول رحمت الهی خواهیم شد و گناهانمان بخشیده می شود البته نباید فراموش کنیم که تنها کافران از رحمت و بخشش الهی ناامید هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان ما نیز بسیار تلاش می کنند تا ما را ناامید کنند اما به بیان الهی ما هیچگاه از رحمت الهی ناامید نمی شویم.

وی تصریح کرد: یکی از مصادیق امید این است که جامعه به گونه ای باشد که مستضعفان از کمک نیکوکاران ناامید نباشند؛ در نتیجه بدانیم که در جامعه افرادی هستند به فکر دیگران بوده و پایکار خدمت به محرومان و نیازمندان هستند.

ظاهری با اشاره حدیثی در شأن نیکوکاری و خدمت به نیازمندان اظهارکرد: خدمت به محرومان توفیقی است که برای داشتن آن باید قدردان درگاه الهی باشیم، کسی که نیازش را مطرح کرده به نوعی خود را کوچک کرده ولی ما باید با عزت و کرامت به خدمت آنها برویم.

وی یادآورشد: امروز توانمندسازی، شفافیت در خدمت رسانی، فرهنگ سازی قرض الحسنه، مردمی شدن امداد و... رویکردهایی است که در جریان امور مستمر کمیته امداد قراردارد.

در ادامه از مددجویان موفق در حوزه اشتغال زایی که کارآفرینی کرده اند، خیران فعال و ... تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه