English

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

۴۲ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین انجام شد

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروز ۱۴۰۲ تاکنون ۴۲ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان انجام شده است.

۴۲ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین طراوتی رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروز ۱۴۰۲ تاکنون ۴۲ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان انجام شده و این نظارت ها توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی شامل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، مرکز بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و ستاد اقامه نماز به صورت دوره ای انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور پذیرایی هرچه بهتر از مسافران نوروزی ۳۷مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در ایام نوروز در راه های استان قزوین فعالیت می‌کنند و تلاش می شود به ویژه مجتمع های واقع در محورهای پرترافیک و آزادراهی حداقل ۲بار در این ایام مورد بازدید قرار گیرند.

طراوتی ادامه داد: شیوه نامه نوروزی ابلاغ شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تمام مجتمع ها و ادارات تابعه ابلاغ شده و همچنین با برگزاری جلسات هماهنگی کمیته استانی بازدید مجتمع ها و نمازخانه ها از ۲۰اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ یک کمیته استانی و ۹ کمیته شهرستانی ویژه بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تشکیل شده است.

وی گفت: در نظارت بر این مجتمع‌ها از تمام بخش‌ها شامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه، رستوران‌ها، ایمنی ورود و خروج، مقابله با گرانفروشی، کم فروشی و عرضه مناسب سوخت و نظافت محیط  بازدید می‌شود.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: علاوه بر این بازدیدها کاربران جاده ای و مسافران هم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع های خدماتی رفاهی موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند تا رسیدگی و برخورد قانونی لازم انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه