English

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهید رجایی قزوین:

۶۵۰ قطعه نیروگاهی توسط متخصصان کشورمان طراحی و ساخته شد

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: ازسوی متخصصان کشورمان بیش از ۶۵۰ قطعه مورد نیاز واحدهای نیروگاهی در یک سال گذشته طراحی و ساخته شده است.

۶۵۰ قطعه نیروگاهی توسط متخصصان کشورمان طراحی و ساخته شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مهران پور رمضان مدیرامور بازرگانی نیروگاه شهید رجایی قزوین با بیان این مطلب اظهارداشت: به منظور حفظ آمادگی واحدهای سیزده گانه نیروگاه برای تولید برق پایدار654 نوع قطعات مورد نیاز واحدهای نیروگاه شهیدرجایی با استفاده ازظرفیت های داخلی، دراداره ساخت داخل این شرکت، طراحی و توسط قطعه سازان داخلی ساخته شد.

وی بیان کرد: ساخت شفت بویلر فیدپمپ های نیروگاه سیکل ترکیبی، انواع مکانیکال سیلهای نیروگاه بخار وسیکل ترکیبی، سیل استریپ ولاک استریپ های تورین نیروگاه بخار، طراحی و تولید جک هیدرولیک دایورتر دمپرهای واحد های گازی، بازسازی پوسته 

بویلر فیدپمپ ها، ساخت اورینگ های برج های خنک کننده و انواع کوپلینگ های دنده ای از جمله اقلامی است که به تعداد 4980  قطعه از آن ها در داخل ساخته شده است. 

نیروگاه شهید رجایی

پور رمضان یادآورشد: برای ساخت این تعداد قطعه و تجهیزات، نقشه های فنی آن در داخل نیروگاه و از سوی متخصصان اداره ساخت داخل شرکت انجام شده و توسط متخصصان داخلی، ساخته شده که در واحدهای نیروگاه به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: نیروگاه شهیدرجایی با 13واحد بخاری وسیکل ترکیبی یکی از بزرگترین نیروگاه های کشور است که ضمن تولید پایدار انرژی الکتریکی، بخشی از قطعات مورد نیاز آن توسط متخصاصان داخلی با هدف کاهش وابستگی به شرکت های خارجی و کم شدن هزینه های جاری، طراحی و تولید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه