English

رئیس کمیته امداد آوج خبرداد:

مشارکت هفت میلیاردی آوجی ها در کمک به نیازمندان

رئیس کمیته امداد آوج گفت: طی سال گذشته مردم نیکوکار با مشارکت در طرح های مختلف بیش از هفت میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند.

مشارکت هفت میلیاردی آوجی ها در کمک به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، قربانعلی ملاحسنی رئیس کمیته امداد آوج بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی برای امدادرسانی به محرومان و نیازمندان دارد تا بتواند مشکلی از مشکلات آنها را رفع نماید.

وی ادامه داد: طی سال گذشته مردم نیکوکار با مشارکت در طرح های مختلف بیش از هفت میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند.

رئیس کمیته امداد آوج اضافه کرد: از این میزان مشارکت بیش از یک میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از ۲۷۵ میلیون تومان نذر و قربانی و بیش از یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان مشارکت در طرح احسان حسینی بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت خیران و نیکوکاران با استمرار مشارکت خود در طرح اکرام بیش از یک میلیارد و ۶۸ میلیون تومان در طرح اکرام محسنین و بیش از ۶۳۶ میلیون تومان کمک در طرح اکرام ایتام داشته اند.

ملاحسنی تصریح کرد: در این مدت بیش از ۸۴۷ میلیون تومان مشارکت در طرح جشن نیکوکاری و بیش از ۴۱۲ میلیون تومان مشارکت در جشن عاطفه ها از سوی خیران انجام شده است.

وی توضیح داد: همه کمک های مردمی تنها در همین منطقه و برای نیازمندان همین منطقه صرف می شود البته در مواردی که کمک های خیران برای روستای خاصی و یا برای گروه یا گروه های نیازمندی خاصی باشد، کمک براساس نیّت نیکوکار اهداء کننده برای محرومان صرف می شود.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکاری برای کمک به محرومان و نیازمندان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری، از طریق سایت www,۳۳۸۰۸.ir کمک های خود را اهداء کنند که در این میان برای کمک به محرومان و نیازمندان آوج کد مهربانی اختصاصی # ۰۲۸۴*۸۸۷۷* در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه